عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه کارگروه تخصصی زلزله و مخاطرات طبیعی با موضوع سیلاب در آزادشهر برگزار شد


جلسه کارگروه تخصصی زلزله و مخاطرات طبیعی با موضوع سیلاب در آزادشهر برگزار شد

جلسه کارگروه تخصصی زلزله و مخاطرات طبیعی با موضوع سیلاب در آزادشهر برگزار شد

 معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان آزادشهر گفت: با اقدامات به موقع در حوزه های آبخیزداری و لایه روبی رودخانه می توان بخش عظیمی از خسارات و تلفات ناشی از سیلاب  ها را کاهش داد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ حمیدرضا ملک حسینی ظهر امروز دوشنبه 13 آبان ماه، در جلسه کارگروه تخصصی زلزله و مخاطرات طبیعی با موضوع سیلاب افزود: در حوزه های رودخانه ها بحث لایروبی بسیار موثر می باشد که در این کارگروه باید همه اعضای با جدیت بحث لایروبی رودخانه خرمارود را با جدیت دنبال نمایند.

ملک حسینی ضمن تشریح دستورالعمل های ارسالی از اداره کل مدیریت بحران استانداری خواستار اجرایی نمودن همه دستورات در ارتباط با نحوه مقابله با مخاطرات طبیعی با اولویت سیلاب های فصلی در زمستان شد.

در ابتدای این جلسه جواد تیموری رییس اداره منابع آب شهرستان های آزادشهر و رامیان مباحث فنی و حقوقی مرتبط با چگونگی حفاظت از بستر رودخانه و مجاری آبی شهرستان و نحوه مشارکت دستگاه های اجرایی و شراهای اسلامی و دهیاران روستاها در خصوص موضوعات فوق و تاثیر این اقدامات در کاهش خسارات ناشی از سیل و همچنین پروزه های در دست اقدام و اجرا شده حوزه مهندسی رودخانه را ارائه نمود.

 

جلسه کارگروه تخصصی زلزله و مخاطرات طبیعی با موضوع سیلاب در آزادشهر برگزار شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 322
  • کد خبر : 67267