عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » یک دوربرگردان استاندارد یوترن در کمربندی شهرستان آزادشهر احداث می شود

فرماندار شهرستان آزادشهر؛

یک دوربرگردان استاندارد یوترن در کمربندی شهرستان آزادشهر احداث می شود

یک دوربرگردان استاندارد یوترن در کمربندی شهرستان آزادشهر احداث می شود

 فرماندار شهرستان آزادشهر در جلسه شورای ترافیک گفت: با پیگیری های انجام شده و بر اساس توافق سه جانبه اداره کل راه شهرسازی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و شهرداری آزادشهر، یک دوربرگردان استاندارد یوترن در کمربندی شهر آزادشهر احداث می شود.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ سید رسول حسینی صبح امروز چهارشنبه 29 آبان ماه در جلسه شورای ترافیک گفت: پس از گزارش تصادفات متعدد در حوزه کمربندی آزادشهر و بازدید میدانی مسئولین استانی مقرر شد با توجه تخصیص اعتبار برای 10 دوربرگردان استاندارد در سطح استان، یکی از این دوبرگردان ها در کمربندی آزادشهر احداث شود.
وی افزود: به همین جهت با برگزاری جلسات کارشناسی با همه عوامل دخیل در این پروژه عمرانی و با تقسیم کار فنی مقرر شد شهرداری آزادشهر مقدمات و زیرسازی این دوربرگردان را انجام، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای نسبت به آسفالت این دوربرگردان و شرکت ساخت و توسعه راههای استان همه موارد فن از دخیل آزادسازی حریم و ساخت ابنیه فنی و .. را انجام دهد.
حسینی فرماندار و رییس شورای ترافیک استان در ادامه خاطر نشان کرد: با اتمام مطالعات فنی و کارشناسی انجام شده امیدواریم تا قبل از پایان سال مراحل ساخت این پروزه عمرانی مهم و تاثیرگذار در سطح شهرستان آزادشهر آغاز شود.
 

یک دوربرگردان استاندارد یوترن در کمربندی شهرستان آزادشهر احداث می شود


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 362
  • کد خبر : 67763