عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شهادت سردار سلیمانی، وحدت و همبستگی ملی را دو چندان کرد

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس:

شهادت سردار سلیمانی، وحدت و همبستگی ملی را دو چندان کرد

شهادت سردار سلیمانی، وحدت و همبستگی ملی را دو چندان کرد

معاون استاندارو فرماندار ویژه گنبدکاووس بامحکوم کردن اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار سپهبد قاسم سلیمانی، تصریح کرد که این اقدام، وحدت و همبستگی ملی را که کشور در شرایط فعلی به آن نیاز مبرم دارد، دوچندان کرد.
مهندس عبدالقدیر کریمی در جلسه شورای اداری گنبدکاووس اظهار داشت: با شهادت سردار سلیمانی که نماد مبارزه با افراط و تروریسم، تواضع و فروتنی، مردمداری و مقاومت بود، راه و عقیده وی تبدیل به مکتب شد و ایران اسلامی را عزتمندتر و سرافرازتر کرد.
وی اضافه کرد که شهادت سردار سلیمانی اگرچه روز تلخ و اندوهباری را برای ملت ایران و مسلمانان و آزادیخواهان جهان رقم زد اما این شهادت بر شرایط داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی بسیار تاثیرگذار بود و کشورهای مظلوم منطقه را برای مبارزه با استکبار قدرتمندتر کرد.
کریمی همچنین با اشاره به درپیش بودن دهه مبارک فجر از مدیران دستگاه‌های اجرایی گنبدکاووس درخواست کرد تا علاوه بر اعلام آمار پروژه‌های قابل افتتاح اقتصادی و عمرانی خود در این ایام به فرمانداری، پیگیر امضای توافقنامه پروژه‌های پیش‌بینی شده نیز باشند.
توسعه فضای سبز و کاشت نهال در ماه‌های پایانی سال توسط دستگاه‌های متولی، تلاش برای تحقق سهمیه اشتغال پیش‌بینی شده در سال جاری، نظارت جدی تعزیرات حکومتی بر قیمت کالاها و خدمات، تکریم ارباب رجوع در ادارات و نهادها، همکاری با ستاد انتخابات و پرهیز جدی مدیران و کارمندانی که عضو هیات‌های اجرایی، نطارت و بازرسی انتخابات هستند و ممنوعیت استفاده از امکانات دولتی له یا علیه داوطلبان از دیگر توصیه‌های فرماندار ویژه گنبدکاووس به مدیران ادارات و نهادهای این شهرستان بود.
امام جمعه گنبدکاووس نیز دراین جلسه با تسلیت شهادت سردار سلیمانی بر لزوم حضور پرشور گروه‌های مختلف مردم در مراسم‌ عزاداری این شهید بزرگوار و سرباز ولایت و نیز سیاه‌پوش کردن شهر تاکید کرد و با اشاره به پیام رهبری انقلاب به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی، گفت که  پیام معظم له بسیار هوشمندانه بود و نقشه دشمنان برای کشاندن ایران به جنگ و ماجراجویی را خنثی نمود.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمود ترابی افزود: رهبری انقلاب در پیام خویش، صف جبهه بین‌المللی مقاومت را تشکیل دادند و فرمودند که جبهه مقاومت درسراسر جهان خونخواه سردار شهید سلیمانی خواهد بود و انتقام سختی از جبهه استکبار خواهد گرفت.
وی همچنین با اشاره به تجلیل رهبری انقلاب در پیام خویش از مقام جهادی "ابومهدی المهندس" از فرماندهان حشد الشعبی عراق، اضافه کرد که این تجلیل، پیوند دو ملت ایران و عراق را محکمتر کرد.
حجت‌الاسلام ترابی تصریح کرد که شهادت سردار سلیمانی که دیپلمات، سیاستمدار و استاد اخلاق بود علاوه بر برانگیختن احساس عمومی مردم و منسجم‌تر کردن آنها حول محور مقاومت و جهاد با کفار، سبب ایجاد آرامش درمنطقه و نقش برآب شدن توطئه‌های دشمنان شد.
همچنین دراین جلسه مدیر شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس هم گزارشی از آخرین وضعیت بیماری آنفلوآنزا در این شهرستان ارائه کرد و گفت که این بیماری کاهش یافته و درمجموع از اول مهرماه تا ۱۲ دی امسال ۳۲۲ نفر در مراکز درمانی به علت بیماری شدید تنفسی، اعم از آنفلوانزا و و غیر آن بستری شدند.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 357
  • کد خبر : 69301