عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرماندار بندرگز از همراهی و همکاری مردم در روز طبیعت قدردانی کرد


فرماندار بندرگز از همراهی و همکاری مردم در روز طبیعت قدردانی کرد

فرماندار بندرگز از همراهی و همکاری مردم در روز طبیعت قدردانی کرد

 فرماندار بندرگز از همراهی و همکاری مردم در روز طبیعت قدردانی کرد و گفت : شهروندان بندرگزی در روزسیزدهم فروردین از خانه خارج نشدند و این امر گام بزرگی در قطع زنجیره انتقال ویروس و مقابله با آن است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز، "حسین احمدی" در گفت و گوی خبری افزود : مردم خوب شهرستان بندرگز روز طبیعت امسال را برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و مشارکت در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در منزل ماندند و زمینه اثربخشی طرح  و جلوگیری از گسترش بیشتر این بیماری را فراهم کردند که از همکاری و همراهی مردم تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد : مردم فهیم بندرگز در این روز در خانه ماندند و توصیه هایی که در چند روز گذشته در شهرستان در خصوص این روز انجام شده بود را رعایت کردند.

این مقام مسوول هم چنین از همکاری و تعامل اعضای شورای تامین و دستگاه های اجرایی شهرستان تقدیر کرد و گفت : تمامی دستگاه های اجرایی متولی  و نیروهای خودجوش مردمی از همان روزهای نخست شیوع بیماری کرونا ویروس در شهرستان پای کار هستند.

احمدی گفت : اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی که طرحی ملی و همراه با تدابیری برای شکستن زنجیره شیوع کرونا است ، از ساعت صفر بامداد جمعه هشتم فروردین‌ماه آغاز شده و تا ۲۰ فروردین‌ماه جاری ادامه خواهد داشت.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 379
  • کد خبر : 71691