عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرماندار ویژه بر ضرورت استمرار نظارت‌ و بازرسی‌ها از واحدهای صنفی بویژه در ماه مبارک رمضان تاکید کرد


فرماندار ویژه بر ضرورت استمرار نظارت‌ و بازرسی‌ها از واحدهای صنفی بویژه در ماه مبارک رمضان تاکید کرد

فرماندار ویژه بر ضرورت استمرار نظارت‌ و بازرسی‌ها از واحدهای صنفی بویژه در ماه مبارک رمضان تاکید کرد

فرماندار ویژه گنبدکاووس در جلسه ستاد تنظیم بازار گنبدکاووس با قدردانی از تلاش اعضای ستاد تظیم بازار و واحدهای صنفی این شهرستان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، بر ضرورت استمرار نظارت‌ و بازرسی‌ها از واحدهای صنفی بویژه در ماه مبارک رمضان تاکید کرد.
مهندس عبدالقدیر کریمی گفت: در سایه همکاری مردم و بازاریان و نیز خدمات کادر پزشکی و پرستاری گنبدکاووس، روند ابتلا به کرونا در این شهرستان رو به کاهش است.
رییس اداره تعزیرات حکومتی گنبدکاووس گلستان نیز در این جلسه گفت که کسبه و بازاریان متخلف این شهرستان پارسال به پرداخت ۲۷ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.
محمودرضا دنکوب گفت: جرایم اعمال شده برای متخلفان اقتصادی کالا و ارز، کالا و خدمات و اقلام بهداشتی به دلیل قاچاق چوب، سوخت، لوازم خانگی، سیگار، دارو، لوازم آرایشی بهداشتی و ارز دیجیتال (بیت کویین) بود.
وی گفت که شعب رسیدگی به جرایم اقتصادی این اداره پارسال هزار و ۹۵۰ پرونده تخلف را بررسی کردند.
رییس صنعت، معدن و تجارت گنبدکاووس نیز در این جلسه گفت: پارسال ۸۴۴ مورد گشت مشترک با سایر ادارات و نهادها و هشت هزار و ۴۹۶ بازرسی موردی از واحدهای صنفی این شهرستان انجام شد که نتیجه آن تشکیل ۴۹۵ پرونده بود.
خلیل رجبلی افزود: از زمان شیوع کرونا تا پایان فروردین امسال بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت از واحدهای صنفی در راستای رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بازرسی کردند که حاصل آن پلمب ۳۸ واحد نانوایی و ۷۲ واحد صنفی و تعطیلی ۶۳ واحد صنفی متخلف بود.
دکتر نادر گوگلانی رییس دامپزشکی گنبدکاووس نیز در این جلسه از جوجه‌ریزی یک میلیون و ۹۰۰ هزار قطعه‌ای در واحدهای مرغداری این شهرستان و همچنین کشف و معدوم سازی ۴۷۱ کیلوگرم فرآورده خام دامی فاسد از واحدهای صنفی گنبدکاووس در فروردین امسال خبر داد


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 381
  • کد خبر : 72338