عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اختصاص قیر یارانه ای به 30 روستای شهرستان آزادشهر با اعتبار 4 میلیارد تومان

فرماندار آزادشهر خبر داد:

اختصاص قیر یارانه ای به 30 روستای شهرستان آزادشهر با اعتبار 4 میلیارد تومان

 فرماندار آزادشهر گفت: با پیگیری از طریق مراجع استانی و ملی و مساعدت و همکاری استانداری، سازمان شهرداری ها و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، قیر یارانه ای به 30 روستای بخش مرکزی و چشمه ساران با اعتبار 4 میلیارد تومان اختصاص یافت.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر: سید رسول حسینی صبح امروز شنبه 17 خردادماه در بازدید از آسفالت معابر روستاهای بخش مرکزی این شهرستان در مصاحبه با خبرنگار صدا و سیما گفت: یکی از برنامه های اصلی و توسعه ای در شهرستان آزادشهر، ایجاد نهضت آسفالت و اصلاح و زیرسازی و آسفالت معابر همه معابر اصلی شهرها و روستاهای بخش مرکزی و چشمه ساران می باشد.

وی افزود: به همین پیگیری های بسیار زیادی از طریق مراجع استانی و ملی انجام شده است که با موافقت های اخذ شده از بنیاد مسکن، سازمان شهرداری و دهیاری های وزارت کشور و استانداری گلستان قیر یارانه ای به 30 روستای این شهرستان با اعتبار 4 میلیارد تومان اختصاص یافت که به زودی عملیات اجرایی آن با سرعت اجرایی خواهد شد.

فرماندار در ادامه از بخشدارارن مرکزی و چشمه ساران و مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان خواست نسبت به تخصیص این قیر یارانه ای به روستاهای کم برخوردار و اسفاده درست و اصولی بر مبنای عدالت توسعه ای در روستاها تاکید کرد.


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 307
  • کد خبر : 73271