عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سازمانهای مردم نهاد در حفظ و حراست از منابع طبیعی احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند

معاون فرماندار کردکوی خواستار شد:

سازمانهای مردم نهاد در حفظ و حراست از منابع طبیعی احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند

سازمانهای مردم نهاد در حفظ و حراست از منابع طبیعی احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند

معاون فرماندار کردکوی در جلسه بزرگداشت روز طبیعت با اشاره به اهمیت حفظ، حراست و احیای طبیعت در زندگی جامعه بشری خواستار فعالیت و قبول مسئولیت بیش از پیش گروه های مردم نهاد (NGO) در این حوزه شد و افزود: هرگاه اینگونه مسائل به گروه های مردم نهاد واگذار گردید نتایج قابل قبول و چشمگیری به همراه داشت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کردکوی، احمدی از آماده باش اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان خبر داد و اظهار امیدواری کرد با تمهیدات و تدابیر اتخاذ شده رضایت مسافران و مهمانان گرامی را فراهم کنیم.

شهردار کردکوی نیز در این جلسه گفت: در صورت مساعد بودن شرایط جوی و با عنایت به افزایش هر ساله استقبال مسافران و گردشگران از مناظر و چشم اندازهای طبیعی و تاریخی شهرستان انتظار می رود امسال این شهرستان در روز طبیعت میزبان بیش از 80 هزار مسافر باشد.

سرپرست شهرداری کردکوی با اشاره به اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم مهمانپذیری و ارائه خدمات به این مسافران گفت: استقرار کمپ امدادونجات بیش از 10 امدادگر مرد و زن و اجرای طرح سحاب، تامین آب شرب بهداشتی، تامین ذغال و هیزم و نصب تابلوهای مختلف اعم از خوشامدگویی و هشداردهنده و .... از مهمترین و برنامه های ستاد هماهنگی خدمات سفر مستقر در شهر کردکوی است.

گفتنی است هر ساله جمعیت زیادی از هم استانی ها  و دیگر هموطنان مان در اقصی نقاط کشور در اماکن سیاحتی و مذهبی و بویژه تفرجگاهها و چشم اندازهای طبیعی این شهرستان همچون ؛پارک جنگلی امام رضا (ع)، آب بندان بانکلاته، امامزاده چهارکوه شهر کردکوی و آب بندان ها و مناطق جنگلی روستاهای حوزه سیاسی شهرستان کردکوی گرد هم جمع می شوند و این روز را جشن می گیرند.

 

سازمانهای مردم نهاد در حفظ و حراست از منابع طبیعی احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کردکوی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 808
  • کد خبر : 7412