عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در شهرستان آزادشهر برگزار شد


جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در شهرستان آزادشهر برگزار شد

جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در شهرستان آزادشهر برگزار شد

 صبح امروز یک شنبه 22 تیرماه، جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با حضور سید رسول حسینی فرماندار شهرستان آزادشهر، اعضای شورای تامین و برخی از روسای ادارات مرتبط در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر: حسینی فرماندار در این جلسه گفت: با توجه به حساسیت های موجود و برگزاری مراسم های عروسی در چند روستای شهرستان باید مقررات سختگیرانه تری را برای جلوگیری از ادامه این اتفاقات داشته باشیم.
فرماندار و رییس ستاد شهرستای مقابله با کرونا خاطر نشان کرد: ضد عفونی و گندزدایی در محیط های شهری و روستایی توسط شهرداری ها و دهیاران، نظارت سختگیرانه بر نانواییان، ادامه بسته بودن مکان های تفریحی و ورزشی همچنان ادامه خواهد داشت.
فرماندار با انتقاد از تاکسیرانی به جهت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی تصریح کرد: تاكسي هايي درون شهري و برون شهري كه ماسك و پروتكل هاي ابلاغي از قبيل تعداد استاندارد مسافر را رعايت نكنند به پاركينگ منتقل خواهند شد.
در ادامه این جلسه دکتر گلزاری مدیر شبکه بهداشت و درمان و سایر اعضای گزارشی از اقدالمات یک هفته ای خود و همچنین اجرای مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا شهرستان را ارائه نمودند.
 

جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در شهرستان آزادشهر برگزار شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 440
  • کد خبر : 74510