عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » به زودی 80 نیروی جدید با آزمون جذب آموزش و پرورش کلاله می شوند

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان:

به زودی 80 نیروی جدید با آزمون جذب آموزش و پرورش کلاله می شوند

به زودی 80 نیروی جدید با آزمون جذب آموزش و پرورش کلاله می شوند

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان در ارتباط تصویری با شورای آموزش و پرورش کلاله گفت: به زودی 80 نیروی جدید لیسانس و بالاتر در رشته های مرتبط و مورد نیاز آموزش و پرورش از طریق آزمون استخدامی در شهرستان کلاله جذب و مشغول به کار خواهند شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری; گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار داشت: با موافقت استاندار؛ فرمانداران رؤسای "پروژه مهر" در شهرستان ها هستند که انشاءالله در 25 مرداد مانور شروع سال تحصیلی جدید با حضور عوامل اجرایی مدارس و معلمین با نظارت فرماندار را به اجرا در می آوریم.
مدیرکل آموزش و پرورش در ادامه از اعضای شورای آموزش و پرورش خواستار شد: در رفع کمبود فضای آموزشی و تأمین وسایل آموزشی مثل گوشی هوشمند، تبلت و... برای دانش آموزان نیازمند با مشارکت خیرین همراهی خوبی داشته باشند.
گوهری راد با اظهار به این نکته که پوشش اینترنتی تمامی مدارس رقم می خورد گفت: بیش از 98 درصد معلمین شهرستان کلاله در شبکه شاد عضو هستند و میانگین 53 درصد دانش آموزان استان از دانش آموزان در این شبکه حضور داشتند؛ که در کلاله با توجه به مشکلات موجود در مناطق بدون پوشش اینترنت؛ 46 درصد عضویت داشته اند.
بیانی فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش نیز در این جلسه اعلام کرد:در انجام پروژه مهر حضور پر رنگ تری خواهیم داشت و تلاش خواهیم کرد با تدابیر همه دست اندرکاران آموزش و پرورش، سال تحصیلی جدید را به خوبی شروع کنیم.
بیانی در ادامه گفت: با توجه به تراکم جمعیتی حداقل در سه نقطه از نواحی شهری کلاله؛ شهرداری در تأمین زمین برای احداث فضای آموزشی مساعدت کند.

به زودی 80 نیروی جدید با آزمون جذب آموزش و پرورش کلاله می شوند

به زودی 80 نیروی جدید با آزمون جذب آموزش و پرورش کلاله می شوند

 

ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 850
  • کد خبر : 74554