عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فعالیت 58 واحد تولید مرغ گوشتی در گمیشان

فرماندار و رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان:

فعالیت 58 واحد تولید مرغ گوشتی در گمیشان

فعالیت 58 واحد تولید مرغ گوشتی در گمیشان

 فرماندار و رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان گمیشان گفت: در شهرستان یک واحد مرغ تخم گذار و 58 واحد تولید مرغ گوشتی در حال فعالیت هستند.

به گزارشپایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گمیشان؛ صبح امروز 23 مرداد ماه احمد دستمرد در نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان گمیشان در فرمانداری این شهرستان با تاکید بر برخورد با برخی مرغداران که سهمیه نهاده‌های دامی خود را در بازار آزاد می‌فروشند اظهار کرد: ناظران جهاد کشاورزی باید بر روند تحویل نظارت داشته باشند و با راستی آزمایی از این تخلف جلوگیری کنند

فرماندار گمیشان با تأکید برتشدید نظارت وبازرسی های دقیق بر بازار و رصد قیمت ها به صورت مستمر گفت: برای حفظ حقوق مصرف کنندگان و ممانعت از افزایش غیرقانونی قیمت ها توسط برخی افراد فرصت طلب باید کنترل و نظارت مستمر بر قیمت ها وجود داشته باشد و با متخلفان مطابق قانون برخورد شود.

وی درادامه گفت: با توجه به شرایط اقتصادی موجود ونوسانات قیمت بازار باید درتهیه و توزیع مایحتاج عمومی مردم دقت بیشتری توسط اعضاء کارگروه تنظیم بازار صورت پذیرد .

در ادامه جلسه رئیس اداره صمت شهرستان نیز ضمن ارائه گزارش از وضعیت قیمت بازار از روند جذب و توزیع اقلام اساسی خبر داد و گفت : هماهنگی های لازم در خصوص جذب و توزیع اقلام تنظیم بازار صورت گرفته که بزودی اعلام و توزیع خواهد شد.

فعالیت 58 واحد تولید مرغ گوشتی در گمیشان

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 401
  • کد خبر : 75417