عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » علی آبادکتول دارای پتانسیلهای زیادی است که باید برای توسعه مورد حمایت مسئولین قرار گیرد

نماینده عالی دولت در شهرستان:

علی آبادکتول دارای پتانسیلهای زیادی است که باید برای توسعه مورد حمایت مسئولین قرار گیرد

 

در پنجمین روز بزرگداشت هفته دولت با حضور دکتر حق شناس استاندار، مهندس سوخته سرایی فرماندار، دکتر نوروزی نماينده  مردم در مجلس شورای اسلامی، حجه الاسلام و المسلمین مهدی نژاد امام جمعه شهرستان، اعصای شورای تامین، علما و رحانیون و اعضای شورای اداری در دانشگاه آزاد اسلامی علی آبادکتول برگزار شد.

مهندس سوخته سرائی فرماندار علی آباد کتول در این همایش ضمن گرامیداشت هفته دولت ویاد و خاطره شهدای دولت عنوان کرد: این شهرستان با توجه به ظرفیتها و پتانسلیهای فراوانی که در حوزه گردشگری،صنعت و کشاورزی دارد برای توسعه بیشتر شهرستان احتیاج به توجه و حمایت مسؤلین دارد
فرماندار گفت  :از تعداد 146پروژه عمرانی و طرح تولیدی اشتغالزا با اعتبار 3497 میلیارد ریال تعداد 19659 خانوار بهره مند و قابلیت اشتغالزایی 374 نفر افتتاح و کلنگ زنی  در هفته دولت در شهرستان علی آباد کتول خبر داد .
وی در ادامه تصریح کرد: از سال 92،  ابتدای #دولت  تدبیر و امید # تا الان بالغ بر 1800 پروژه عمرانی و طرحهای تولیدی اشتغالزا با اعتباری بر 1000 میلیارد تومان در شهرستان  کلنگ زنی یا افتتاح گردیده است .
شایان ذکر است : از دو پروژه مهم اقتصادي و عمرانی شهرستان ، احداث کارخانه ریسندگی نخ پنبه ای در شهرک صنعتی و  فاز دوم جاده سلامت شهر علی آبادکتول در این مراسم کلنگ‌زنی و افتتاح شد.

علی آبادکتول دارای پتانسیلهای زیادی است که باید برای توسعه مورد حمایت مسئولین قرار گیرد


 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .