عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تمام تلاش ما صیانت از آرای مردم و اجرای دقیق قوانین است

معاون فرماندار گمیشان:

تمام تلاش ما صیانت از آرای مردم و اجرای دقیق قوانین است

تمام تلاش ما صیانت از آرای مردم و اجرای دقیق قوانین است

 معاون فرماندار گمیشان گفت: تمام تلاش ما صیانت از آرای مردم و اجرای دقیق قوانین است و به هیچ احدی اجازه نخواهیم داد که خدشه ای در روند انتخابات و یا شبهه ای بر صحت اجرای آن وارد کند.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان گمیشان؛ظهر امروز 17 شهریورماه در جلسه آموزشی و توجیهی نمایندگان فرماندار شعب اخذ رای ،سید علیرضا حسینی معاون فرماندار گمیشان تصریح کرد: تمامی نمایندگان فرماندار، نهایت دقت و تلاش خود در جهت برگزاری هر چه بهتر انتخابات به کار گیرند.

معاون فرماندار در این جلسه، نقش نمایندگان فرماندار را سبب شفافیت روند انتخابات دانست و گفت: مسئولان با مد نظر قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص حق الناس بودن انتخابات و رای مردم، با نهایت تلاش در این خصوص تدبیر و اقدام کنند.

وی به آئین نامه ها و قوانین انتخابات اشاره کرد و بیان داشت: تلاش برای حضور حداکثری مردم درپای صندوق های رای، رسالت اصلی مجریان انتخاباتی است.

حسینی ادامه داد: انتخابات نماد اقتدار ملی وبیانگر اراده وخواست مردم است ومی تواند در بعد خارجی آن موجب افزایش اقتدار وتعالی امنیت ملی شود.

وی بر حفظ بی طرفی تاکید کرد و افزود: هیچ یک از نمایندگان فرماندار اجازه شرکت در جلسات انتخاباتی کاندیدا را نداشته و حق ندارند برعلیه کاندیدایی تبلیغ کنند.

تمام تلاش ما صیانت از آرای مردم و اجرای دقیق قوانین است

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 278
  • کد خبر : 76208