عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بدون شک ارتباطات در جهان امروز یکی از مهمترین عناصر در عرصه روابط اجتماعی است

سرپرست فرمانداری ترکمن در جلسه کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات انتخابات شهرستان:

بدون شک ارتباطات در جهان امروز یکی از مهمترین عناصر در عرصه روابط اجتماعی است

بدون شک ارتباطات در جهان امروز یکی از مهمترین عناصر در عرصه روابط اجتماعی است

 سرپرست فرمانداری و رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان ترکمن در جلسه کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات انتخابات شهرستان گفت: بدون شک ارتباطات در جهان امروز یکی از مهمترین عناصر در عرصه روابط اجتماعی است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری و کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات انتخابات شهرستان ترکمن؛ سیدصادق شیرنگی سرپرست فرمانداری صبح امروز دوشنبه 17 شهریور در جلسه کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات انتخابات شهرستان، ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع) و یارانش، گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس و 17 شهریور، اظهار کرد: دومین مرحله انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به دلیل شیوع بیماری کرونا، پس از وقف 7 ماهه، در روز جمعه 21 شهریور برگزار خواهد شد و در این راستا اقدامات لازم جهت برگزاری انتخابات سالم و پرشور انجام شده است.
وی افزود: در ادوار گذشته مردم شریف شهرستان با مشارکت حداکثری خود در انتخابات،کارنامه درخشانی از خود بجای گذاشته اند و در این راستا کمال تشکر و قدردانی را از مردم فهیم شهرستان و فعالین عرصه اطلاع رسانی دارم.
شیرنگی تصریح کرد: امروز به دلیل شیوع ویروس کرونا و تاثیری که در همه حوزه ها گذاشته، محدودیت هایی برای ما ایجاد کرده است که بایستی این محدودیت ها را مدیریت کنیم و از کارشناسان خبره استفاده کنیم و از روش های جدید برای پیشبرد امور در همه کارها خصوصا در بخش رسانه استفاده کنیم.
وی با اشاره به این که قرن بیست و یکم، عصر ارتباطات است، گفت: پدیده جهانی شدن باعث از بین رفتن مرزها و ضرورت بروزرسانی کارکرد وسایل ارتباط جمعی شده است.
شیرنگی با اشاره به نقش مهم و غیرقابل انکار ارتباطات در زندگی امروز گفت: امروز ما از رویدادهای مختلف که در سایر نقاط دنیا رخ  می دهند، در کوتاهترین زمان ممکن مطلع می شویم و این نشان از اهمیت و جایگاه رسانه در عصر حاضر است لذا تلاش می کنیم از این فرصت و ظرفیت در راستای اطلاع رسانی درست بهره ببریم و امانتدار خوبی باشیم.
وی تاکید کرد: با اطلاع رسانی دقیق، درست و منطقی، بایستی اعتماد مردم را جلب کنیم و از فضای تخریب و تهمت و آلوده کردن فضای جامعه و ایجاد چالش خودداری  کنیم.
سرپرست فرمانداری افزود: امروز رسانه بایستی آن قدر اعتماد در جامعه تزریق کند تا مردم دنبال رسانه های بیگانه نروند و رسانه ای که با اقدام درست و صحیح اعتمادسازی کند، قطعا مورد اقبال عمومی قرار می گیرد.
رئیس هیئت اجرایی انتخابات  شهرستان تصریح کرد: در راستای پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا، دستورالعملی هم برای برگزاری انتخابات از سوی وزارت کشور ابلاغ شده است.
وی با اشاره به دستورالعمل تبلیغات انتخابات گفت: بر اساس قانون و شیوه نامه های بهداشتی، به دلیل ممنوعیت تجمعات انسانی، نامزدهای انتخاباتی در این دوره اجازه دایر کردن ستاد تبلیغاتی ندارند و فضای تبلیغات انتخاباتی متفاوت از دوره های قبل است، برپایی ستاد و همایش و سخنرانی ها ممنوع است و برای فعالیت تبلیغاتی خود از ظرفیت فضای مجازی استفاده کنند و علیرغم سختی کار، فرصتی برای کسب تجارب جدید ایجاد شده است.
سرپرست فرمانداری گفت: مشارکت حداکثری و حضور مردم در پای صندوق های رای زیربنای مشروعیت و مقبولیت یک نظام سیاسی حاکم و نماد دموکراسی است. طی 4 دهه گذشته علی رغم دسیسه ها و سناریوهای توطئه آمیز دشمنان، مردم ما پاسخ دندان شکنی به یاوه گویان دادند و مشارکت مردم هر دوره نسبت به ادوار قبل افزایش یافته است.
وی با اشاره به اهمیت انتخابات گفت: انتخابات در سطح ملی و داخلی، نماد وحدت و انسجام و همگرایی، در سطح خارجی و بین الملی نماد اقتدار نظام و قدرت بازدارنده در برابر دشمنان نظام است و در سطح منطقه ای هم با توجه به اتفاقاتی که در در کشورهای منطقه رخ می دهد از جمله عراق و .. از اهمیت خاصی برخوردار است.
شیرنگی گفت: علیرغم این که ویروس کرونا نگران کننده است ولی ما می توانیم با رعایت حداقل های دستورالعمل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، شستشوی مکرر دست ها، رعایت بهداشت فردی و فاصله گذاری اجتماعی از انتقال و شیوع آن جلوگیری کنیم.
وی در پایان اظهار کرد: امروز به یاری خداوند با رعایت مردم و افزایش آگاهی و اطلاع رسانی به آن ها، آمار بیماران بستری در بیمارستان کاهش یافته و در این راستا نقش فعالین رسانه ای بر کسی پوشیده نیست لذا با توجه به رسالت ذاتی در امر اطلاع رسانی و خبررسانی لازم است به میدان بیایند و به ایجاد یک فضای خوب انتخاباتی در شهرستان کمک کنند تا ان شاا.. در روز جمعه 21 شهریور ماه بار دیگر با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای، برگ زرین دیگری را در تاریخ شهرستان ثبت و درج شود.
 

بدون شک ارتباطات در جهان امروز یکی از مهمترین عناصر در عرصه روابط اجتماعی است

 

بدون شک ارتباطات در جهان امروز یکی از مهمترین عناصر در عرصه روابط اجتماعی است

 

بدون شک ارتباطات در جهان امروز یکی از مهمترین عناصر در عرصه روابط اجتماعی است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .