عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست نماینده مردم غرب گلستان با فرماندار کردکوی


نشست نماینده مردم غرب گلستان با فرماندار کردکوی

نشست نماینده مردم غرب گلستان با فرماندار کردکوی

 امروز جلال ایری نماینده مردم غرب گلستان به اتفاق مدیرعامل آب و فاضلاب استان با ابراهیم قدمنان فرماندار کردکوی دیدار و و در زمینه مسایل و مشکلات سطح شهرستان گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری کردکوی؛ فرماندر کردکوی با اشاره به برخی از ظرفیتهای بلقوه شهرستان در بحث گردشگری در مناطق جنگلی و کوهستانی، به مسائل و مشکلات زیر ساختی موجود در ان اشاره کردند و اظهار داشتند، زیر سازی و آسفالت جاده های کوهستانی، لایروبی رودخانه نکا که علیرغم دستور استاندار گلستان برای لایروبی و ساماندهی ۸.۵ کیلومتر از این رودخانه ولی تا کنون اتفاقی نیفتاده است و این در حالیست که در حوزه بهره برداری از اب این رودخانه هم اتفاق خاصی نیفتاده است.
مسایل و مشکلات مربوط به جابجایی مردم حاجی آباد کوهپایه در زمینه های همچون، عدم اختصاص مرتع برای دامداران، اختصاص زمین برای آرامستان، مسجد و...
از دیگر دغدغه های مهم مجموعه مدیریت شهرستان در مناطق کوهپایه ایست و خواستار توجه بیشتر مدیران ارشد استانی و نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی برای پیگیری مشکلات قانونی و تامین اعتبارات آن شد. 
در ادامه نماینده مردم درغرب استان ضمن بررسی موضوعات از بنیاد مسکن، محیط زیست و منتبع طبیعی و امور آب منطقه ای در حل مشکلات مردم را مورد پیگیری از مدیران استان خواستارشد.

ارسال کننده خبر : فرمانداری کردکوی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 264
  • کد خبر : 77200