عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرماندار آزادشهر: فرهنگ وقف موجب استحكام فرهنگ معنوي در جامعه اسلامي است


فرماندار آزادشهر: فرهنگ وقف موجب استحكام فرهنگ معنوي در جامعه اسلامي است

فرماندار آزادشهر: فرهنگ وقف موجب استحكام فرهنگ معنوي در جامعه اسلامي است
 فرماندار آزادشهر گفت: وقف در اسلام از جایگاه بلند و رفیعی برخوردار است و یکی از بهترین سنت‌های خیر و نمونه اعلای باقیات صالحات محسوب می شود که استحكام فرهنگ معنوي در جامعه اسلامي را به دنبال دارد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، سید رسول حسینی در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین موسوی رئیس و کارکنان اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آزادشهر به همراه جمعی از اعضای هیئت امنای مساجد و بقاع متبرکه به مناسبت دهه وقف, ضمن گرامیداشت و تبریک دهه وقف، این ایام را فرصتی جهت ترویج فرهنگ وقف در جامعه دانست و اظهار داشت: باید به فرهنگ وقف در جامعه بیش از پیش پرداخته شود و این سنت حسنه را گسترش داد.
وی افزود: بحمدلله شهرستان آزادشهر مذهبی و مردم آن ولایی و پای کار هستند لذا میتوان با ایجاد یک اتاق فکر و هم فکری با روحانیون، خیرین، اصحاب وقف و دست اندرکاران از برکات وقف در جامعه بهره بیشتری برد.
وی با تاکید بر اینکه باید تکریم واقفین را سرلوحه کارمان قرار داد تصریح کرد: میبایست با نهادینه کردن فرهنگ وقف و ایجاد ترغیب به وقف در بین مردم این سنت الهی حفظ را حفظ کرد.
 حجت الاسلام موسوی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آزادشهر نیز ضمن تقدیر از حمایت های فرمانداری از فعالیت ها اداره اوقاف، گزارشی از روند اقدامات و فعالیت ها و موقوفات شهرستان آزادشهر ارائه نمود.
 
فرماندار آزادشهر: فرهنگ وقف موجب استحكام فرهنگ معنوي در جامعه اسلامي است

ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 249
  • کد خبر : 77727