عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نظامهای پادشاهی از حرکتهای عدالتخواهانه مردم واهمه دارند

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس:

نظامهای پادشاهی از حرکتهای عدالتخواهانه مردم واهمه دارند

نظامهای پادشاهی از حرکتهای عدالتخواهانه مردم واهمه دارند

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس گفت: کشورهایی که نظام پادشاهی دارند از مسائل داخل کشور خود به شدت واهمه دارند و می خواهند با توطئه و جنگ جلوی حرکتهای مردمی و عدالت خواهانه را بگیرند.
مهندس حمیدی در گفتگویی خبری تصریح کرد: عربستان یکی از نظام های پادشاهی است که نگران به ثمر نشستن انقلاب یمن است.
وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی و صهیونیسم به دنبال کشاندن کشورهای عربی بویژه کشور های دارای نظام پادشاهی به سمت خود است افزود: کشورهایی چون عربستان نیز می دانند که اگر این حرکت های عدالت خواهانه نتیجه بدهد و منجر به یک حکومت مردمی شود قطعا خطر بزرگی حکام عرب را تهدید خواهد کرد.
مهندس حمیدی یادآور شد: با توجه به اوضاع و احوالی که امروز بین کشور های مسلمان حاکم است بیش از گذشته نیاز به اتحاد و همدلی دارند و حمله عربستان به یمن نشات گرفته از توطئه های استکبار جهانی، آمریکای جنایتکار و برنامه صهیونسم است که به اتحاد مسلمانان لطمه می زند.
فرماندار ویژه گنبدکاووس همچنین با اشاره به اتفاق اخیر فرودگاه جده، این برخورد غیر انسانی از سوی نیروهای امنیتی عربستان که خود را خادم حرمین شریفین می داند را محکوم کرد و گفت: خواهان این هستیم که دولت عربستان و رژیم سعودی به شدت با عاملین این حرکت غیر انسانی برخورد کنند.
وی اظهار کرد: با توجه به اینکه طی این ۳۶ سال پس از انقلاب سیاست خارجی جمهوری اسلامی همیشه هوشمند بوده و منافع ملی را رصد کرده و جز خط قرمز های آن بوده است، انتظار می رود که بررسی دقیق آنطور که حرمت ملت غیور ایران اسلامی که سبقه تاریخی خیلی بیشتر از عربستان دارد پیگیری شود


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 626
  • کد خبر : 7788