عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه بررسی پوشش آنتن دهی شرکت ایرانسل در شهرستان رامیان


جلسه بررسی پوشش آنتن دهی شرکت ایرانسل در شهرستان رامیان

 جلسه بررسی پوشش آنتن دهی شرکت ایرانسل در شهرستان رامیان
جلسه بررسی پوشش آنتن دهی شرکت ایرانسل در شهرستان رامیان باحضور فرماندار شهرستان و رئیس منطقه شمال کشور شرکت ایرانسل در دفتر فرماندار برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری رامیان در این جلسه که شهرداران نیز حضور داشتند ابتدا مهندس صادقلو فرماندار رامیان به اهمیت گسترش پوشش شبکه اپراتورهای تلفن همراه در سطح شهرستان اشاره و خاطرنشان ساخت: با توجه به لزوم برقراری ارتباط و استفاده از بستر اینترنت در مسئله آموزش دانش آموزان، دانشجویان و معلمان و در خانه ماندن شهروندان و کاهش ترددهای داخل و خارج شهری، گسترش پوشش شبکه تلفن همراه امری بسیار ضروری می باشد.
مهندس صادقلو همچنین بیان کردند: کیفیت خدمات اپراتورهای تلفن همراه در ایجاد رضایتمندی شهروندان و تعامل آنان در برنامه های اجرایی نقش بسزایی خواهد داشت.
در ادامه مهندس نوبخت رئیس محترم منطقه شمال کشور شرکت ایرانسل ابراز داشتند: تعامل لازم به منظور تقویت شبکه، استفاده از طرح های USO برای روستاهای محروم، نصب دکل، افزایش پهنای باند ،آموزش های مناسب جهت گسترش شهرهای بسوی شهر الکترونیک را با شهرستان معمول داشته و خواستار همکاری فرمانداری و دستگاههای اجرایی در این خصوص شد.
وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به وقوع حوادث غیرمترقبه از جمله سیل و زلزله ، محرومیت منطقه استان گلستان و بوِیژه شهرستان رامیان در طرح USO در اولویت قرار دارند و پروژه های این ردیف در صورت تأیید در اسرع وقت احداث خواهند شد.

ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 478
  • کد خبر : 78154