عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه بررسی مشکلات ورزش شهرستان آزادشهر برگزار شد


جلسه بررسی مشکلات ورزش شهرستان آزادشهر برگزار شد

 جلسه بررسی مشکلات ورزش شهرستان آزادشهر برگزار شد

 جلسه حسینی فرماندار با سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان این شهرستان جهت بررسی مشکلات ورزش آزادشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ،این نشست صبح امروز 25 آبان با موضوع بررسی و رفع مشکلات ورزش شهرستان آزادشهر در محل دفتر کار فرماندار آزادشهر برگزار شد.

در ابتدای این جلسه فرماندار آزادشهر ضمن عرض تبریک به آقای مهیمنی به دلیل انتصاب ایشان به سرپرستی اداره ورزش و جوانان شهرستان ، برای ایشان آرزوی موفقیت کردند.

در این جلسه سید رسول حسینی اظهار کرد : شیوع ویروس کرونا موجب شرایط نامطلوب از جمله تاثیر آن بر حوزه ای مختلف از جمله اقتصادی و رشته های ورزشی و تعطیلی باشگاهها شد و این معضلی جهانی است. -موضوع سالن های ورزشی که استیجاری است، برای مربیان واقعا بسیار شرایط سختی است که اگر ورزشکار نباشد، قطعا شهریه ای هم پرداخت نخواهد شد.

ایشان در ادامه با اشاره به اهمیت و جایگاه ورزش و اعضای شورای ورزش در جامعه به عنوان یکی از ابزارهای ایجاد نشاط در جامعه نام برد وگفت : جلسه شورای ورزش بیشتر برای نظر خواهی و استفاده از اعضای شورای ورزش جهت توسعه ورزش شهرستان می باشد و با توجه به استعدادهای ورزشی شهرستان رسالت اعضاء شورای ورزش این است که تلاش کنند ورزش شهرستان به جایگاه اصلی خودش برسد و حتما از ظرفیت شورای ورزش استفاده شود.

فرماندار آزادشهر افزود : در حوزه ورزش در شهرستان در سالهای جاری اقدامات خوبی صورت گرفته و افتخارات زیادی نصیب شده است ولی این کافی نیست و باید از امکانات موجود حداکثر استفاده را ببریم و با توجه به رابطه معکوس ورزش با آسیب های اجتماعی در جهت توسعه ورزش شهرستان تلاش نماییم تا شاهد آسیب های اجتماعی کمتری باشیم .

حسینی با توجه به کم هزینه بودن ورزشهای همگانی از اداره ورزش و جوانان خواست ورزشهای همگانی را در دستور کار قرار دهد و نسبت به ساماندهی و فعال نمودن هیات های ورزشی که فعال نیستند اقدام نماید .

فرماندار آزادشهر در پایان افزودند با توجه به اینکه جمعیت روستا نسبت به شهر بیشتر است متاسفانه روستاها از لحاظ امکانات ورزشی محروم هستند و ما باید به این مسئله اهمیت بیشتری بدهیم.

 

 

جلسه بررسی مشکلات ورزش شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

جلسه بررسی مشکلات ورزش شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

 

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 345
  • کد خبر : 78410