عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آغاز فعالیت طرح شهید سلیمانی در محلات کلاله


آغاز فعالیت طرح شهید سلیمانی در محلات کلاله

آغاز فعالیت طرح شهید سلیمانی در محلات کلاله

فرماندار کلاله در جلسه قرارگاه فرهنگی و اجتماعی شهید حاج قاسم سلیمانی خبر از اجرای این طرح در محلات کلاله داد و گفت: اجرای طرح شهید سلیمانی در محلات کلاله با مشکلاتی مواجه شده که امروز باید حل گردد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری;محمد ابراهیمی تودرواری فرماندار شهرستان کلاله گفت: این طرح پیرو تاکید مقام معظم رهبری و با همکاری وزارت بهداشت و درمان و سازمان بسیج مستضعفین اجرا شده، لذا همه دستگاه ها موظف اند همکاری لازم را با این قرارگاه داشته باشند.

سرهنگ بیات فرمانده سپاه شهرستان نیز به اهداف و اهمیت طرح اشاره کرد و گفت: سپاه کلاله جهت اجرای این طرح تعداد ۷۴  بسیجی را آموزش و بلوک بندی کرده و در غالب ‌۱۴ گروه به مرکز بهداشت شهرستان معرفی کرده است.

فرمانده سپاه کلاله اظهار داشت: تمامی امکانات و ظرفیت سپاه کلاله در این طرح بکارگیری می شود تا شاهد قطع زنجیره کرونا و مهار ویروس در سطح شهرستان باشیم.

رییس مرکز بهداشت و درمان کلاله از اجرای این طرح  در ۱۴ پایگاه خبر داد و افزود: شهروندان ضمن همکاری با قرارگاه شهید سلیمانی، باید دستورالعمل های بهداشتی را رعایت و از دورهمی ها و تجمعات خورداری کنند.

آغاز فعالیت طرح شهید سلیمانی در محلات کلاله


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 266
  • کد خبر : 79098