عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه کمیته مناسب سازی محیط شهری شهرستان آزادشهر برگزار شد


جلسه کمیته مناسب سازی محیط شهری شهرستان آزادشهر برگزار شد

جلسه کمیته مناسب سازی محیط شهری شهرستان آزادشهر برگزار شد

 جلسه کمیته مناسب سازی شهرستان آزادشهر صبح امروز 8 دی ماه به ریاست حسینی فرماندار و با حضور معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار و اعضای این کمیته در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، فرماندار آزادشهر در این جلسه گفت: از این پس اداره هایی که مسئول رسیدگی به مناسب سازی محیط های شهری و اداری هستند به صورت پویاتر به این جلسات دعوت شده و نتایج کار را باید مرتب اعلام کنند.

در ابتدای جلسه فرماندار آزادشهر اظهار داشت : همه آحاد جامعه باید قادر باشند راحت و بدون خطر در محیط پیرامون خود و اماکن عمومی و معابر شهری تردد کنند و از کلیه حقوق اجتماعی خود برخوردار شوند .

ایشان در ادامه بیان نمودند: مناسب سازی اماکن و محیط را ایجاد محیط های بدون مانع و یا تسهیل دسترسی برای همه عنوان کرد و تصریح کرد: این یکی از راهکارهای ارتقاء کیفیت زندگی برای کلیه افراد جامعه به‌ویژه افراد دارای معلولیت است .

وی همچنین اظهار داشت : همه مردم جامعه از حقوق مساوی برخوردار هستند و باید تلاش کنیم تمامی ادارات و اماکن عمومی از قبیل مکان های آموزشی ، اداری ، تفریحی و تجاری در دسترس همه شهروندان بخصوص جانبازان ، معلولین و سالمندان قرار گیرد.

حسینی فرماندار آزادشهر در ادامه افزود : در این خصوص اداره های که با کمبود بودجه مواجه هستند از طریق کمیته برنامه ریزی شهرستان اعتبارات کمکی به آنها تعلق خواهد گرفت.

بهسازی معابر ، ورودی های مراکز خدماتی ، حذف موانع در معابر ، تسهیل در امورات معلولین در سطح شهر ، بررسی مشکلات حضور معلولین در اماکن ورزشی ، تاکید بر لزوم رسیدگی بیشتر برای آسان سازی و بهسازی رفت و آمد معلولین در سطح معابر شهر از جمله مسائلی بود که در این جلسه مطرح شد و همچنین هریک از حاضرین پیشنهادات و راهکارهای خود را ارائه نمودند .

درادامه این جلسه خلاصه ای از اقدامات انجام شده توسط رئیس اداره بهزیستی شهرستان درخصوص مناسب سازی اماکن شهری ارائه گردید.

 

جلسه کمیته مناسب سازی محیط شهری شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

جلسه کمیته مناسب سازی محیط شهری شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 665
  • کد خبر : 79527