عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه ستاد خدمات سفر نوروز ۱۴۰۰ شهرستان علی آبادکتول برگزار گردید

با ریاست فرماندار:

جلسه ستاد خدمات سفر نوروز ۱۴۰۰ شهرستان علی آبادکتول برگزار گردید

جلسه ستاد خدمات سفر نوروز ۱۴۰۰ شهرستان علی آبادکتول برگزار گردید

 جلسه ستاد خدمات سفر نوروز ۱۴۰۰ شهرستان علی آبادکتول به ریاست فرماندار و با حضور قندهاری معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار، بخشدار مرکزی و دستگاههای اجرایی عضو ستاد، برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول، فرماندار اظهار داشت: اجرای کلیه برنامه ها دراین ایام وسفرهای نوروزی، منوط به اخذ مجوز و ابلاغیه ستادکرونا می باشد ولی بایستی مردم تغییر فضای شهری و شادابی در ایام سال نو را احساس کنند.
مجتبی جمالی افزود: شهرداریها نسبت به فضاسازی شهری بانصب بنرهاو المانهای نوروزی، گلکاری و رنگ آمیزی تاسیسات شهری اقدام نموده تا شهرها و علی الخصوص ورودیهای شهرستان رنگ و بوی عید را به خود بگیرد.
وی اظهار کرد: هلال احمر، راهداری، نیروی انتظامی و پلیس راهور و اصناف، کشیکهای نوروزی را فعال و جهت مدیریت حوادث احتمالی آمادگی لازم را داشته باشند. 
قندهاری معاون گردشگری، اداره کل میراث فرهنگی هم از ارائه خدمات هتلها و اقامتگاههای بومگردی در شهرهای زرد و آبی خبر داد و افزود: ارائه خدمات از طریق تورهای مسافرتی مجاز و در مکانهای اقامتی مجوز دار ، میسر می باشد و افرادی هم که با خودروی شخصی به سفر می روند نیز فقط میتوانند از اماکن اقامتی نجوزدار و هتلها استفاده نمایند و فعالیت خانه های بدون مجوز و چادر زدن در اماکن عمومی و پارکها ممنوع می باشد .

  

جلسه ستاد خدمات سفر نوروز ۱۴۰۰ شهرستان علی آبادکتول برگزار گردید


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .