عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گرگان با تمام ظرفیت های گردشگری خود می تواند به عنوان شهر گردشگر معرفی شود

یاسر قندهاری رئیس اداره میراث فرهنگی و دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان گرگان:

گرگان با تمام ظرفیت های گردشگری خود می تواند به عنوان شهر گردشگر معرفی شود

گرگان با تمام ظرفیت های گردشگری خود می تواند به عنوان شهر گردشگر معرفی شود

 یاسر قندهاری رئیس اداره میراث فرهنگی و دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان گرگان در اولین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروز 97 گرگان را با دارا بودن ظرفیت های گردشگری طبیعی، تاریخی، مذهبی و ... آماده معرفی به عنوان شهر گردشگر بیان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره میراث فرهنگی شهرستان گرگان یاسر قندهاری رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گرگان و دبیر ستاد خدمات سفر نوروزی گرگان در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروز 97 که با حضور دشتیان معاون فرماندار گرگان و قائم مقام ستاد، عراقی بخشدار بهاران، مسئولین کمیته ها و اعضای ستاد شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری گرگان برگزار شد با بیان این که گرگان با تمام ظرفیت های گردشگری خود می تواند به عنوان شهر گردشگر معرفی شود، ضمن تشکر و قدردانی از همکاری اعضا ستاد در طول سال به ویژه ایام نوروز در غالب ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان گرگان اظهار کرد: شهرستان گرگان به عنوان مرکز استان وظیفه ای سنگین تر نسبت به مسافران و گردشگران نوروزی دارد چراکه هر خاطره خوب یا بدی که برای گردشگران و مسافران در گرگان رخ دهد به نام استان گلستان در ذهن آنها ثبت خواهد شد.

وی افزود: از این رو نیاز است که همه دستگاه های اداری و خدمات رسان طبق سال های گذشته در ایام نوروز همکاری و برنامه ریزی مطلوبی در ارائه خدمات به مسافران داشته باشند؛ و تلاش همه ما این باشد که ضمن ایجاد خاطره ای خوش برای مسافران، شرایط مطلوبی را برای اقامت و ماندگاری مسافران در شهرستان و تبدیل گرگان به یک مقصد گردشگری فراهم کنیم .

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر گرگان ضمن اعلام برنامه های اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گرگان در ایام نوروز از همه دستگاه ها خواستند نسبت به برنامه ریزی، ارائه خدمات و اجرای برنامه های مختلف بر اساس شرح وظایف اقدام کنند و همچنین جلسات کمیته های ستاد از طریق مسئولین کمیته ها برگزار و صورتجلسه و مصوبات آن به فرمانداری و میراث فرهنگی شهرستان ارسال گردد.

همچنین در این جلسه دشتیان معاون فرماندار گرگان و قائم مقام ستاد ضمن بیان لزوم حفظ تعامل، برنامه ریزی و ارائه خدمات توسط دستگاه های عضو ستاد براجرای مصوبات و برگزاری جلسات کمیته ها و ارسال لیست کشیک های نوروزی ادارات به فرمانداری و میراث فرهنگی تاکید نمودند و خواستار متمرکز شدن دستگاه های خدمات رسان در ورودی های شرق و غرب شهرستان و منطقه گردشگری ناهار خوران جهت تسریع در ارائه خدمات به مسافران شدند.

ایشان همچنین تشکیل تیم نظارتی متشکل از دستگاه های زیربط جهت بازدیدهای مستمر از تفرجگاه ها، اماکن اقامتی پذیرایی و مجتمع های بین راهی در ایام نوروز را نیز یادآور شدند.

در پایان جلسه هر یک از دستگاه ها به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود در حوزه های مختلف ستاد پرداختند و تصمیماتی  در این خصوص اتخاذ گردید.

 

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .