عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بهبود وضعیت سیمای شهر گالیکش نیازمند بازآفرینی در ساختار شهری است

فرماندار شهرستان در نشست با شهردار و شورای شهر گالیکش:

بهبود وضعیت سیمای شهر گالیکش نیازمند بازآفرینی در ساختار شهری است

بهبود وضعیت سیمای شهر گالیکش نیازمند بازآفرینی در ساختار شهری است

فرماندار گالیکش در جلسه و نشست عیدانه با شهردار و اعضای شورای شهر گالیکش گفت: بهبود وضعیت فعلی سیمای شهر گالیکش و زدودن محرومیت از چهره آن و اصلاح بافت فرسوده و قدیمی شهر نیازمند بازآفرینی در ساختار کلی و زیربنایی شهری است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش، احمد تجری‌مفرد ضمن قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات شهرداری اظهار داشت: مهمترین وظیفه شهرداری‌ها در طول سال و خصوصا ایام نوروز، تلاش برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، آراستگی مبلمان شهری و ارتقاء نشاط اجتماعی و افزایش رضایت‌مندی همگانی در سطح شهرها است.

تجری‌مفرد افزود: بافت شهری گالیکش آن‌چنان که باید تغییر نداشته و کماکان به حالت بافت قدیمی مانده است. لذا با توجه به حمایت‌های دولت از نقاط فرسوده و بازسازی شهرها انتظار می‌رود که شورای شهر و شهرداری گالیکش نیز با بازنگری و بازآفرینی در زیرساخت‌های شهری اقدامات مهمی در جهت بهبود ماهیت شهری و ارتقاء سیمای این شهر در پیش گیرند. از طرفی به لحاظ اجتماعی نیز این روند موجب کاهش حاشیه نشینی و امنیت اجتماعی خواهد شد.

فرماندار گالیکش گفت: از آنجا که خیابان اصلی شهر گالیکش یک جاده بین المللی و ترانزیتی است و روند عقب شینی در این خیابان از گذشته صورت نگرفته است، متاسفانه این موضوع موجب بروز مشکلات و مسائل ترافیکی، شهرسازی و اجتماعی امروز شهر گالیکش شده است.

تجری‌مفرد تاکید کرد: روند تکمیل و اتمام زهکشی و احداث سیل‌گیر در گالیکش با توجه به موقعیت جغرافیایی شهر و سیل خیز بودن منطقه باید در اولویت کاری شهرداری قرار گیرد.

فرماندار گالیکش در ادامه ضمن قدردانی از پرداخت منظم حقوق پرسنل شهرداری گالیکش گفت: یکی از مشکلاتی که اکثر شهرداری‌ها در این شرایط اقتصادی با آن مواجه هستند، تعویق پرداخت حقوق کارکنان و کارگران خود بوده که خوشبختانه شهرداری گالیکش در این خصوص توانسته حقوق پرسنل خود را به‌روز پرداخت نماید.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: شهرداری‌ها با توجه به اینکه به‌طور مستقیم با مردم در ارتباط هستند به خصوص در مباحث ساخت و سازها، عوارض‌ها و غیره، لذا باید با نظارت دقیق و بررسی در حق مردم اجحافی صورت نگیرد. همچنین در مباحث مرتبط با الحاق به بافت و تغییر کاربری‌ها حتماً سرانه فضای سبز، تفرجگاه‌ها و پارک‌ها بطور دقیق مدنظر قرار گیرد.

بهبود وضعیت سیمای شهر گالیکش نیازمند بازآفرینی در ساختار شهری است

 

بهبود وضعیت سیمای شهر گالیکش نیازمند بازآفرینی در ساختار شهری است

 

بهبود وضعیت سیمای شهر گالیکش نیازمند بازآفرینی در ساختار شهری است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 250
  • کد خبر : 81924