عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها استانداری گلستان با فرماندار گالیکش


دیدار مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها استانداری گلستان با فرماندار گالیکش

دیدار مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها استانداری گلستان با فرماندار گالیکش

طیبه خلیلی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها استانداری گلستان با حضور در فرمانداری گالیکش با احمد تجری مفرد فرماندار شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش احمد تجری مفرد فرماندار شهرستان در گفتگو با خلیلی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراها استانداری گلستان که ظهر چهارشنبه (۱۸فروردین‌ماه) با حضور معاونین سیاسی و عمرانی فرماندار، شهردار و عضو شورای شهر گالیکش در محل دفتر فرماندار صورت گرفت، اظهار داشت: ارتقاء زیرساخت‌های شهری در دو شهر گالیکش و صادق‌آباد بسیار ضرورت دارد و باید در اولویت اول امور اجرایی شهرداری‌ها قرار گیرد.

فرماندار گالیکش افزود: شهرداری‌ها باید با مدیریت صحیح شرایط موجود شهرها و بررسی نقاط ضعف و قوت مدیریت شهری، تمام تلاش خود را در جهت اصلاح وضعیت فعلی و تغییر در سیمای شهر و جلب رضایت شهروندان بکار گیرند.

تجری‌مفرد خاطرنشان ساخت: جمع‌آوری پسماندهای خانگی و زباله‌های رها شده و پاکسازی معابر عمومی و پارک‌ها از مهمترین وظایف و تکالیف شهرداری‌هاست و از آنجا که این موارد از مطالبات اصلی مردم نیز بشمار می‌روند، لذا باید در این خصوص اقدامات به مراتب مطلوب‌تری در جهت تحقق خواسته‌های شهروندان و انجام امور محوله صورت پذیرد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها استانداری گلستان نیز در این نشست گفت: در دولت تدبیروامید خدمات بسیار شاخص و ارزنده‌ای در حوزه مدیریت شهری و اعتبارات شهرداری‌ها صورت گرفته است.

طیبه خلیلی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها استانداری گلستان با اعلام این خبر خاطرنشان ساخت: خوشبختانه در استان گلستان با حمایت‌های صورت گرفته از سوی سازمان شهرداری‌ها و نگاه ویژه استاندار معزز و همراهی معاون محترم هماهنگی امور عمرانی استاندار، در این دوره حمایت‌های بسیار خوبی از شهرداری‌های استان انجام پذیرفته به طوری که ۶۰ درصد بودجه مصوب شهرداری‌ها در سال ۹۹ شامل افتتاح پروژه‌های عمرانی و سایر طرح‌های حوزه شهری بوده است.

خلیلی ضمن قدردانی از همراهی و تعامل فرماندار گالیکش با مجموعه شهرداری‌های تابع شهرستان اظهار داشت: عملکرد شهرداری‌های گالیکش و صادق‌آباد در طول دوره فعالیت‌شان مطلوب بوده است و در بحث تحقق بودجه نیز جزء شهرداری‌های شاخص استان به شمار می‌روند.

وی افزود: خوشبختانه به لحاظ تعامل و همراهی بین شوراهای اسلامی و شهرداری‌ها در شهرستان گالیکش چالش و مشکل خاصی وجود نداشته و ارتباط خوبی بین این دو نهاد برقرار بوده است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها استانداری گلستان ضمن تاکید بر نظافت عمومی شهرها و ساماندهی فضای سبز و پارک‌ها گفت: فضا و منظر پارک‌ها و تفرجگاه‌های شهری باید به جهت ایجاد نشاط اجتماعی و رضایتمندی شهروندان دائماً ساماندهی شده و بهبود یابد.

وی ادامه داد: هرچند معتقدیم در بخش خدمات شهری شهرداری‌های استاو با کمبود نیرو مواجه هستند، منتهای مراتب با مدیریت صحیح و هدفمند می‌توان از نیروهای موجود به نحو مطلوب بهره‌گیری نمود.

خلیلی همچنین خبر داد: طبق مصوبات و دستورالعمل‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی شهرداری‌ها اقدامات خوبی صورت گرفته و ظرف آینده‌ای نزدیک نتایج آن اجرایی خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها استانداری گلستان تصریح کرد: بدون شک شیوع ویروس کرونا در جامعه وضعیت فعالیت‌های روزمره شهرداری‌ها را با مشکلات بسیار جدی مواجه ساخته است و قطعا می‌توان گفت تمامی شهرداری‌ها سهم عمده‌ای در راستای اجرای مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا و سایر اقدامات مرتبط با این بیماری در سطح شهرها داشته‌اند و کماکان نیز خواهند داشت.

دیدار مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها استانداری گلستان با فرماندار گالیکش

 

دیدار مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها استانداری گلستان با فرماندار گالیکش

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 784
  • کد خبر : 82200