عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افزایش مدارس هیئت امنای به شرط تضمین کیفیت آموزشی

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس:

افزایش مدارس هیئت امنای به شرط تضمین کیفیت آموزشی

افزایش مدارس هیئت امنای به شرط تضمین کیفیت آموزشی

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به رتبه نخست شورای آموزش و پرورش شهرستان در ارزیابی های مختلف آموزشی و پرورشی در سطح استان در سالهای اخیر، اظهار کرد: این افتخارات حاصل تلاش و همت متعهدانه ریاست، معاونین و نیروهای ستادی در کنار مجاهدت مدیران و معلمان مدارس بوده است.
مهندس عبدالقدیر کریمی با تاکید بر ضرورت توقف حکم خلع ید چند مدرسه گنبدکاووس که بنا به شکایت شهرداری و بخش خصوصی رخ داده است، افزود: شهرداری آماده همکاری در این زمینه و تعامل است و یه زودی جلسه ای برای تفاهم با شاکی بخشی خصوصی برگزار کرده و موضوع را حل خواهیم کرد.
وی با اعلم موافقت با پیشنهادی مبنی بر افزایش مدارس هیئت امنایی در سطح شهرستان، خاطرنشان کرد: این موافقت مشروط بر تضمین افزایش خدمات آموزشی و ارتقای سطح کیفیت آموزش در آن مدارس است.
وی جانمایی فضاهای آموزشی در نقشه توسعه شهری را امری ضروری دانست و گفت: شهرداری با هماهنگی اداره آموزش و پرورش نسبت به جانمایی و اختصاص زمین های آموزشی برای ساخت مدرسه در شهر ک های جدید اقدام کند زیرا که زیرساخت توسعه خواهد بود.
در این جلسه تکمیل پروژه پیست دو و میدانی استادیوم شهید نوعی آموزش و پرورش، افزایش مشروط مدارس هیئت امنایی، تعامل شهرداری برای لغو اجرای حکم خلع ید چند مدارس و نقش آفرینی مثبت فرهنگیان در مشارکت حداکثری در انتخابات آتی مورد تصویب اعضا قرار گرفت


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 230
  • کد خبر : 82610