عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کارگران سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی هستند

فرماندار آزادشهر :

کارگران سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی هستند

کارگران سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی هستند

فرماندار آزادشهر به مناسبت هفته کار و کارگر با روسای ادارات تعاون ،کار و رفاه اجتماعی و تامین اجتماعی شهرستان تشکیل جلسه داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، حمیدرضا ملک حسینی فرماندار  آزادشهر در این جلسه ضمن تبریک هفته کار وکارگر و مطالبی درشان و ارزش کارگر بیان نمود و با اشاره مقوله کار گفت: کارگران ذخیره ها و منابع این کشور هستند و ما باید این منابع مولد وجهاد گران بزرگ عرصه خدمت و نهضت را یاری کنیم ودستشان را ببوسیم چون موتور متحرکه پیشرفت این جامعه به دست اینها حرکت می کند .

 وی در ادامه با اشاره به نقش مهم واساسی کارگران در پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: کارگران نقش بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی داشته اند  و نظام  همیشه نیازمند پشتیبانی وحضورو تلاش  قشر کارگری بوده و هست .

وی در ادامه با اشاره به نقش کارگران در تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص تولید در کشور افزود: کارگران سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی هستند و خدمات و زحمات آنان در این عرصه قابل تقدیر است.

 در ادامه انصاری سرپرست اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی نیز در این جلسه ضمن تبریک به مناسبت هفته کارگر و گزارشی جامع از عملکرد اداره در تمامی حوزه ها به بیان مطالبی در خصوص هفته کارگر و نامگذاری روز کارگر و شان والای کارگران  بیان کرد.

عسگری رئیس اداره تامین اجتماعی در این جلسه خاطر نشان کرد : بایستی توجه ویژه ای به ظرفیت های اقتصادی شهرستان کرد و اگر بتوان از تمام این ظرفیت ها بخوبی استفاده شود علاوه بر اینکه می تواند جوان آزادشهری مشغول بکار شود نیروی کار از سایر شهرستان ها هم جذب کند و این مدیریت می خواهد.

 

 

کارگران سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی هستند


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 226
  • کد خبر : 82688