عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری میز خدمت در روستاهای بخش مرکزی شهرستان آزادشهر

با حضور فرماندار آزادشهرِ، نماینده محلس و روسای ادارات مرتبط،

برگزاری میز خدمت در روستاهای بخش مرکزی شهرستان آزادشهر

برگزاری میز خدمت در روستاهای بخش مرکزی شهرستان آزادشهر

 با حضور فرماندار شهرستان آزادشهر و نماینده مردم شهرستان در مجلس و تعدادی از مدیران شهرستان، میز خدمتی با موضوع بررسی مشکلات و تصمیم گیری در جهت بهبود بخشیدن به وضعیت روستا و اهالی، در روستاهای قره سو، پشمک و آقچلی بخش مرکزی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آزادشهر، ظهر امروز پنج شنبه 9 اردیبهشت ماه میز خدمت با حضور  ملک حسینی فرماندار ، کوهساری نماینده مجلس شورای اسلامی، حکم آبادی بخشدار  مرکزی، تعدادی از روسای ادارات شهرستان آزادشهر، دهیار، شورای اسلامی و  تعدادی از اهالی محترم روستاهای قره سو ، پشمک و آقچلی برگزار شد.

 

در این جلسات اهالی، دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای یاد شده مشکلات را مطرح نمودند و مسئولین حاضر در جلسه بعد از استماع و بررسی مشکلات دستورات لازم برای پیگیری و رفع آنها را صادر نمودند. 
گفتنی است مشکل آب شرب و فرسودگی لوله ها، پیگیری مشکل آنتن دهی موبایل،پیگیری ادامه ساخت سالن ورزشی، پیگیری ورودی جاده روستا، پیگیری مشکل آنتن دهی شبکه های تلویزیونی، پیگیری مشکلات ورودی سیلاب، پیگیری مشکلات مربوط به خطوط تلفن ثابت، پیگیری بازگشایی و رفع مشکلات جاده بین المزارع، پیگیری مشکلات راه روستا و خط کشی و نصب علائم و گاردریل در بعضی از نقاط راه روستاهای فوق از مهمترین مطالبات و درخواست های مردم روستاهای بخش مرکزی شهرستان آزادشهر بود.

 

برگزاری میز خدمت در روستاهای بخش مرکزی شهرستان آزادشهر

 

برگزاری میز خدمت در روستاهای بخش مرکزی شهرستان آزادشهر


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 251
  • کد خبر : 82782