عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست فرماندار ترکمن با مسئولین فضای مجازی و اصحاب رسانه شهرستان


نشست فرماندار ترکمن با مسئولین فضای مجازی و اصحاب رسانه شهرستان

 با توجه به در پیش بودن انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره ریاست جمهوری؛ نشستی با حضور فرماندار و مسئولین فضای مجازی و اصحاب رسانه شهرستان ترکمن امروز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت در محل فرمانداری برگزار شد.
به گزارش کمیته اطلاع رسانی انتخابات و روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ سید صادق شیرنگی فرماندار ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و گرامیداشت روز جهانی قدس با تاکید بر نقش مهم رسانه در تنویر افکار عمومی اظهار کرد: اصحاب رسانه باید در فضای مجازی و کار خود حرفه ای عمل کنند و از انتشار خبرهای کذب و یا نامطمئن خودداری کنند و فقط در موعد قانونی و در بازه زمانی تعیین شده اقدام به تبلیغ کاندیدا ها در چهارچوب قانون بکنند.  
 رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان تاکید کرد ترجیح منافع مردم بر منافع شخص اولویت اصحاب رسانه باشد.
وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و در اولویت بودن حفظ سلامت شهروندان تصریح کرد: تمام تلاش ما رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در حوزه های انتخاباتی شهرستان خواهد بود و سلامت مردم اولویت ماست.
شیرنگی با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: در صورت بالا بودن مشارکت، در درجه اول مردم منتفع خواهند شد، و همچنین میزان بالای مشارکت باعث انتخاب گزینه های اصلح خواهد شد.
وی افزود: در واقع انتخابات گزینش بهترین ها از لحاظ تقوا، تخصص، کاردانی، عمل، اخلاص و... است و ما زمانی می توانیم به توسعه فکر کنیم که افراد دارای تفکر توسعه گرایانه و اخلاق مدار در منصب قرار گیرند.

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .