عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی نقش مهمی در ایجاد شور انتخاباتی دارند

فرماندار علی آبادکتول درنشست صمیمی با فعالان رسانه و فضای مجازی

اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی نقش مهمی در ایجاد شور انتخاباتی دارند

اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی نقش مهمی در ایجاد شور انتخاباتی دارند

 فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان علی اباد کتول گفت: نقش رسانه در دنیای امروز و تاثیرگذاری آن در جامعه بر کسی پوشیده نیست و اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی نقش مهمی در ایجاد شور انتخاباتی دارند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری و کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان علی آبادکتول، مجتبی جمالی در نشست با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی شهرستان علی آباد کتول، در راستای شور انتخاباتی و مشارکت حداکثری، گفت: طی این سالها روند رشد رسانه در جهان و کشور ما سرعت بیشتری یافته است، رسانه ها و پیدایش فضای مجازی، نقش بسیار مهمی در پاسخگویی مدیران داشته و باعث شده مسئولین نگاه ویژه به این حوزه داشته باشند زیرا اکثر رسانه‌ها رویکرد مردمی دارند و این موضوع در موفقیت آنها تاثیر بسزایی داشته است .

 فرماندار در این جلسه گزارشی از اقدامات ستاد انتخابات شهرستان علی آبادکتول ارائه و در ادامه به بایدها و نبایدهای تبلیغات کاندیداهای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره نموده و افزود : در طی جلسه‌ای که با حضور اعضای شورای تامین و کاندیداهای شورای اسلامی شهر و مسئولین ستاد کاندیداهای ریاست جمهوری برگزار شد، آیین نامه های ستاد انتخابات و مصادیق مجاز و غیرمجاز تبلیغات به کاندیداهای محترم ابلاغ گردید .

 رئیس ستاد انتخابات شهرستان علی آبادکتول ، درخصوص برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ، گفت: شرایط کشور درحال حاضر شرایط خاصی در عرصه بین‌المللی است و به جهت حفظ اقتدار ملی کشور، نیاز است همه گروه‌ها و اقشار مختلف جامعه با حضور در انتخابات فضای جامعه را پرشور نمایند، در این حوزه هم رسانه‌ها می‌توانند در مشارکت حداکثری وایجاد شور اجتماعی کمک شایانی نمایند و با ارائه بحثهای چالشی و برگزاری تریبون آزاد در سطح شهرستان در راستای انتخاب اصلح به مردم کمک نمایند .

فرماندار با توجه به  رشد چشمگیر حوزه رسانه در کشور ما در سال‌های اخیر اظهار داشت : در این سالها ، موضوعات رسانه‌ها تخصصی تر شده، در سالهای کذشته فقط رسانه های مکتوب بصورت روزنامه و مجله فعالیت میکردند ولی هعم اکنون رسانه های مکتوب هم تخصصی تر شده و حوزه های مختلف فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی ، ورزشی و اقتصاد و ..... رسانه مستقل دارند و حتی در قالب و فرمت هم تغییرات بسیاری داشته اند. رسانه‌های مجازی هم در این سالها به قسمتهای مختلف و گسترده ای تقسیم شده اند و قالب و فرمت فعالیت هریک متفاوت از بقیه بوده است .

 فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان علی‌آبادکتول در پاسخ به برخی سوالات فعالان رسانه ای شهرستان گفت: در انتخابات ۲۴ خرداد یک رابط سلامت از شبکه بهداشت و درمان شهرستان جهت نظارت بر اجرای شیوه نامه های بهداشتی در شعب اخذ رای حضور خواهد داشت.

 تخلفات انتخاباتی کاندیداها از رعایت نکردن آیین‌نامه تبلیغات و عدم رعایت اخلاق انتخاباتی گرفته تا سایر موارد، توسط ستاد انتخابات شهرستان و هیئتهای نظارت و بازرسی به صورت مستمر رصد می‌شود .

سیاست فرمانداری علی آباد کتول تعامل با رسانه‌ها است چون محور همه ما خدمت به مردم است

 شهرستان علی آباد کتول اولین شهرستان استان بوده که به برگزاری جلسه کمیته امنیت با حضور کاندیداها اقدام نموده است

 اصحاب رسانه شهرستان و فعالان فضای مجازی برای کمک و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و حساس نمودن آنها به تعیین سرنوشت خود فعالیت نمایند

 بنرهای تبلیغاتی کاندیداهای شورای اسلامی شهر که در نقاطی بغیر از جنب ستاد کاندیداها نصب شده باشد توسط کمیته امحاء جمع‌آوری خواهد شد.

براساس آیین‌نامه، کاندیداهای شورای اسلامی شهر فقط مجاز به دایر نمودن یک ستاد و نصب بنر بزرگ در جنب همان ستاد می باشند .

 

اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی نقش مهمی در ایجاد شور انتخاباتی دارند

 

اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی نقش مهمی در ایجاد شور انتخاباتی دارند

 

اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی نقش مهمی در ایجاد شور انتخاباتی دارند

 

اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی نقش مهمی در ایجاد شور انتخاباتی دارند


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .