عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فناوری اطلاعات مهمترین کمیته در روند برگزاری انتخابات می‌باشد

معاون عمرانی فرماندار گالیکش در جلسه کمیته فناوری ستاد انتخابات شهرستان:

فناوری اطلاعات مهمترین کمیته در روند برگزاری انتخابات می‌باشد

فناوری اطلاعات مهمترین کمیته در روند برگزاری انتخابات می‌باشد

معاون عمرانی فرماندار گالیکش در جلسه هماهنگی کمیته فناوری ستاد انتخابات شهرستان گفت: فناوری اطلاعات مهمترین کمیته در روند برگزاری انتخابات است و بخش اعظمی از زیرساخت‌های مرتبط با انتخابات نیز بر عهده این کمیته می‌باشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش محمدرضا میرنیا معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار در دومین جلسه هماهنگی کمیته فناوری ستاد انتخابات شهرستان که صبح چهارشنبه (5خرداد) در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: همه ما دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، امین مردم و مسئول اجرای انتخابات هستیم که باید با برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند، با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری زمینه حضور حداکثری و مشارکت گسترده مردم را در انتخابات فراهم کنند.

میرنیا افزود: همه باید بر اساس قوانین و مقررات و با یک وحدت رویه و تعامل، تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی بی‌نقص و باشکوه به کار گیرند.

وی آشنایی متصدیان برگزاری انتخابات با قوانین و مقررات را امری مهم و اساسی برشمرد و تصریح کرد: همه عوامل انتخابات باید با بهره‌گیری از دانش و فناوری نوین، فرآیند برگزاری انتخابات را تسهیل نمایند.

معاون فرماندار گالیکش ادامه داد: تست تجهیزات و سامانه‌های انتخابات، آموزش اصولی کاربران و پشتیبان‌ها، انتخاب افراد فنی و مجرب بعنوان کاربران رایانه، تست شعب و تجهیز و رفع معایب موجود در شعب اخذ آرا از مهمترین وظایف و تکالیف کمیته فناوری ستاد انتخابات شهرستان گالیکش در فرآیند برگزاری انتخابات 1400 است.

محمدرضا میرنیا خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان و وجود مشکلات آنتن دهی نامناسب اپراتورهای تلفن همراه در منطقه، باید تمهیدات لازم و راه کارهای مناسب جهت رفع مشکلات نقاط کم پوشش و فاقد پوشش از طریق تقویت آنتن دهی‌ها و توسعه سطح پوشش ارتباطی در نقاط مختلف شهرستان اقدامات لازم بعمل آید.

فناوری اطلاعات مهمترین کمیته در روند برگزاری انتخابات می‌باشد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 222
  • کد خبر : 83568