عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 1600 دانش آموز رای اولی آزادشهر در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت می کنند

فرماندار آزادشهر در همایش دانش آموزان رای اولی ها:

1600 دانش آموز رای اولی آزادشهر در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت می کنند

1600 دانش آموز رای اولی آزادشهر در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت می کنند

فرماندار آزادشهر گفت: 1600 دانش‌آموزان رای اولی آزادشهر در نخستین تجربه خود در تعیین سرنوشت ملی و انتخاب رئیس جمهور و اعضای شورای برگزیده و اصلح، در این دوره از انتخابات حضور پیدا می‌کنند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، ملک حسینی در همایش رای اولی ها اظهار کرد: رای اولی ها برای اولین بار موفق به مشارکت در سرنوشت سیاسی کشور می شوند و در این دوره از انتخابات شاهد حضور دانش آموزان پایه یازدهم و دوازدهم در پای صندوق های رای شهرستان هستیم.
ایشان ضمن تبریک جشن سیاسی به دانش آموزان رای اولی از آنها خواست با آگاهی و تحقیق در این حماسه بزرگ حضور پرشور داشته باشند.
وی افزود: بدون تردید، برای پیشبرد سریع برنامه‌های اجتماعی، اقتصادی، عمرانی، فرهنگی، آموزشی و سایر امور رفاهی در روستا، بخش‏، شهر و شهرستان، وجود شوراها بسیار ضروری و تسهیل کننده امور است. از سویی دیگر نظر به اهمیت این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و اهمیت تشویق مردم به مشارکت حداکثری، یقینا حضور رای اولی ها در این انتخابات، صحنه های زیبایی از مشارکت سیاسی این قشر فعال و پرانرژی را به نمایش خواهد گذاشت و به شکلی یکی از اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در ساحت سیاسی را محقق می سازد.

فرماندار آزادشهر خاطرنشان کرد: نقش و جایگاه رای اولی ها در انتخابات به طور قطع برای این قشر تجربه ای بسیار جذاب خواهد بود و خاطره ای به یادماندنی برای آنان به یادگار خواهد گذاشت. هنگامی که به نوجوانان و کسانی که در آستانه جوانی هستند، فرصت انتخاب می دهیم، در واقع به آنها شخصیت داده ایم. علاوه بر آن، یک نوع تمرین عملی و فرصتی است تا این نسل فعال و باانگیزه، در فعالیت های سیاسی اجتماعی حضور بهتری داشته باشند.

ملک حسینی در پایان ضمن اطمینان خاطر به مردم در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی در شعب اخذ رای از افزایش ۱۰درصدی شعبه های اخذ رای نسبت به دوره گذشته باهدف پیشگیری از تجمع رای دهندگان خبر داد. وی همچنین از دانش آموزان رای اولی خواست شور و نشاط اولین تصمیم گیری خود را به  سایر افراد خانواده و دوستان منتقل کنند.و‌با انتخابی آگاهانه، درمسیر تحولات وآینده ی کشور نقش موثری داشته باشند.
در ادامه قربانعلی بذرافشان مدیر آموزش و پرورش آزادشهر ضمن بیان  اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر وروستا حضور مردم ،به ویژه جوانان را سبب تقویت امنیت و آبروی کشور و پویایی ورشد همه جانبه ی ایران عزیز بیان نمود و بر امید آفرینی جهت حضور تمام اقشار در انتخابات تاکید نمود.
 

1600 دانش آموز رای اولی آزادشهر در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت می کنند


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 267
  • کد خبر : 83773