عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جامعه ایثارگران هر روز کوچک و کوچکتر می شود

فرماندار شهرستان گرگان:

جامعه ایثارگران هر روز کوچک و کوچکتر می شود

جامعه ایثارگران هر روز کوچک و کوچکتر می شود

فرماندار شهرستان گرگان در اولین جلسه مشترک بین مشاوران امور ایثارگران ادارات کل استان و شهرستان گرگان گفت: امروز جامعه ایثارگران هر روز کوچک و کوچکتر می‎شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گرگان، "یحیی خاکی"پیش از ظهر امروز در شورای مشورتی ایثارگران شهرستان گرگان اظهار داشت: شورای مشورتی یا شورای هماهنگی ایثارگران از آرزوهای دیرینه ما بوده و این شورا می‎تواند محور فعالیت‎های ایثارگران قرار بگیرد .

وی به ارزش آفرینی ایثارگران در کشور اشاره کرد و افزود: ایثارگران در سخت‎ترین شرایط کشور و در زمان جنگ با استکبار جهانی منجی کشور شدند و با دلاوری از دین اسلام محافظت کردند .

فرماندار گرگان، توجه به ایثارگران ضرورتی اجتناب ناپذیر دانست و بیان داشت: اگر امروز به دنبال امید و آرامش در کشور هستیم باید به امور ایثارگران توجه شود .

فرماندار گرگان با بیان اینکه برخی از قوانین امور ایثارگران در جامعه اجرایی نشده ،افزود: ضمن شناسایی این قوانین باید آن را احیاء و اطلاع رسانی کنیم .

خاکی بیان داشت: آمار دقیقی از تعداد جانبازان و خانواده های ایثارگران در شهر گرگان وجود ندارد و این موضوع یکی از مشکلات ما برای بررسی وضعیت ایثارگران در گرگان است .

وی با بیان اینکه استراتژی فعالیتهای ما نگاه راهبردی و کاربردی رهبر معظم انقلاب اسلامی است، گفت: در این نگاه، اصل نظام برای ما پر اهمیت است و نباید نگرش‎های متفاوت ما نسبت به نظام در فعالیت‎ها تأثیرگذار واقع شود.

فرماندار گرگان یادآور شد :توجه به ایثارگران بر اساس ضوابط قانون در جامعه نهادینه شود و باید بتوانیم این سیاست‎گذاری‎ها را جامع عمل بپوشانیم .

فرماندار مرکز استان با بیان اینکه سرکشی از ایثارگران باعث عزت و جایگاه ایثارگران در خانواده می‎شود، عنوان کرد: با شناسایی توانایی‎های ایثارگران می‎توانیم از این استعدادها در راستای ارائه خدمت به امور ایثارگران بهره بگیریم. 

جامعه ایثارگران هر روز کوچک و کوچکتر می شود

 

جامعه ایثارگران هر روز کوچک و کوچکتر می شود

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 772
  • کد خبر : 8403