عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ایثارگران ارزش آفرینانی هستند که در شرایط بحرانی منجی می شوند

در دیدار با ایثارگران فعال عرصه رسانه استان عنوان شد :

ایثارگران ارزش آفرینانی هستند که در شرایط بحرانی منجی می شوند

ایثارگران ارزش آفرینانی هستند که در شرایط بحرانی منجی می شوند

در دیداری که بین ایثارگران فعال عرصه رسانه استان گلستان با فرماندار انجام شد "دکتر خاکی "گفت: دغدغه های جانبازان و ایثارگران دغدغه های ماست و همه فعالیتهای ما باید در جهت رضایت خداوند و نفع آن برای مردم باشد.

"دکتر خاکی" ایثارگران را ارزش آفرینان یاد کرد و گفت: ارزش آفرینان در مواقع عادی مانند مردم دیگر هستند اما در وقت بحران ناجی ملت و کشور می شوند لذا این جامعه ایثارگری نیازمند توجه است .

وی افزود : در شهرستان گرگان فرصتهای فراوانی وجود دارد و باید از آنها در جهت رفاه مردم استفاده و مردم در خروجی فعالیتهای آن دیده شوند .

فرماندار گرگان افزود : من خودم را خادم مردم می دانم چه اینکه در رفتارها و مراودات اجتماعی به میان مردم می روم و از نقطه نظرات آنها مطلع می شوم.

فرماندار همچنین خاطر نشان کرد: بدون برنامه هیچ قدمی بر نمی دارم و همانطور که قبلا گفتم برنامه محوری ، قانونگرایی ، پاسخگویی شیوه من است و همه اینها زمانی ارزش دارد که در جهت حفظ نظام ، منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)و در راستای دولت تدبیر و امید باشد .

وی در خاتمه افزود: درب فرمانداری گرگان بروی همگان باز است و افراد چه حقیقی و چه حقوقی می توانند نظرات و پیشنهادات خود را بیان کنند.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 646
  • کد خبر : 4945