عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرماندار آزادشهر رای خود را به صندوق انداخت


فرماندار آزادشهر رای خود را به صندوق انداخت

فرماندار آزادشهر رای خود را به صندوق انداخت

فرماندار آزادشهر به همراه نماینده مجلس شورای اسلامی،اعضای شورای تامین و جمع دیگری از مسوولان شهرستانی با حضور در پای صندوق های رای، در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا شرکت و رای خود را به صندوق انداخت.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی انتخابات شهرستان آزادشهر، حمیدرضا ملک حسینی فرماندار آزادشهر صبح امروز با حضور در شعبه اخذ رای مسجد جامع آزادشهر در نخستین ساعت آغاز رای گیری، رای خود را  به صندوق انداخت.

 وی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم شهرستان آزادشهر همواره در تمامی صحنه های فرهنگ و سلحشوری بزرگواری خود را نشان داده اند و در جریان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی که اغلب آنها از اقوام و طوایف بودند هیچ‌گونه درگیری و اختلافی رخ نداد و در کمال آرامش و امنیت کامل تبلیغات به پایان رسید.

فرماندار آزادشهر افزود: برخلاف تبلیغات مخالفان نظام و انقلاب که فکر می کردند حضور مردم کمرنگ و مردم پای صندوق رای نخواهند امد اما در همین ساعات اولیه مشاهد می کنیم مردم حضور خود را نشان دادند.

ملک حسینی تاکید کرد: آزادشهریان نیز همانند سال های گذشته به مانند دیگر شهرستان های کشور حضوری چشمگیر در انتخابات خواهند داشت و این حضور وحدت آفرین ملت در صحنه وحدت و همگرایی ملت ایران را قوی تر خواهد کرد.

وی با اشاره به حضور گسترده و چشمگیر مردم کشورمان در صحنه های حساس انقلاب اسلامی، گفت: امروز در شرایط بسیار حساس ملی، منطقه ای و بین المللی قرار گرفته ایم و آنچه می تواند مشکلات کشورمان را برطرف کند حضور گسترده مردم در صحنه است.

 حمیدرضا ملک حسینی با اشاره به پشتوانه مردمی انقلاب اسلامی یادآور شد: حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تضمین کننده استقلال ، امنیت و اقتدار کشور است و این عامل جایگاه ایران اسلامی را در جهان تقویت خواهد کرد.

 فرماندار آزادشهر در پایان با اشاره به اینکه مشارکت گسترده در انتخابات نشانه اقتدار نظام است، توصیه کرد: شهروندان در ساعات اولیه رأی گیری با حضور در محل شعب اقدام به انداختن رأی خود به صندوق کنند و این کار را به ساعات پایانی موکول نکنند.

 

فرماندار آزادشهر رای خود را به صندوق انداخت

 

فرماندار آزادشهر رای خود را به صندوق انداخت

 

فرماندار آزادشهر رای خود را به صندوق انداخت

 

فرماندار آزادشهر رای خود را به صندوق انداخت

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 214
  • کد خبر : 84231