عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » از ظرفیت اعتبارات ملی برای تکمیل جاده نفت استفاده می شود

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس:

از ظرفیت اعتبارات ملی برای تکمیل جاده نفت استفاده می شود

از ظرفیت اعتبارات ملی برای تکمیل جاده نفت استفاده می شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به پروژه مهم و استراتژیک جاده نفت گفت: تلاش داریم تا از ظرفیت و اعتبارات ملی برای تکمیل این جاده استفاده کنیم.
وی اتحاد و تعامل بین ارگان ها و دستگاه های اجرایی را مهمترین عامل در بهتر اجرا شدن پروژه های شهرستان ذکر گفت و بیان کرد: خوشبختانه ارتباط و تعامل خوبی بین ارگان ها، مدیران دستگاه های اجرایی، شورای تامین، ائمه جمعه و دیگر مسئولان مرتبط در شهرستان وجود دارد و این عامل سبب شده تا پروژه ها و موضوعات مختلف مانند انتخابات بدون کوچکترین حاشیه و مشکلی در شهرستان گنبدکاووس که رنگین کمان اقوام است برگزار و اجرا شود.
مهندس عبدالقدیر کریمی خاطر نشان کرد: از مدیران دستگاه های اجرایی انتظار داریم بعد از هماهنگی و تعامل با مدیر کل مرتبط هرگونه تصمیم گیری درباره موضوعات شهرستانی را با اطلاع وموافقت فرمانداری به عنوان خانه و اتاق دولت و حاکمیت بنا به ملاحظات شهرستان انجام شود.
مدیر کل راه و شهرسازی گلستان نیز در دیدار اظهار کرد: پروژه ساختمان پزشک قانونی شهرستان گنبدکاووس که یکی از مهمترین پروژه های شرق استان است پایان هفته با حضور دکتر نوبخت افتتاح می شود.
وی تصریح کرد: پروژه تکمیل جاده نفت یکی از پروژه های ملی استان بوده و تلاش داریم علاوه بر جذب اعتبارات ملی از جذب اعتبارات ویژه کشوری نیز برای آن تلاش کنیم.
محبوبی گفت: اقدام مسکن ملی در قالب 96 واحد در شهرستان گنبدکاووس احداث خواهد شد.
در این دیدار از زحمات آقای فرامرزی رئیس سابق اداره راه و شهرسازی شهرستان گنبدکاووس قدردانی و آقای ملک به عنوان رئیس جدید معرفی شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 215
  • کد خبر : 84353