عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نگاه انسانی در حوزه روابط کارگر و کارفرما باید تقویت شود

فرماندار شهرستان آق قلا:

نگاه انسانی در حوزه روابط کارگر و کارفرما باید تقویت شود

نگاه انسانی در حوزه روابط کارگر و کارفرما باید تقویت شود

 الیاس هیوه چی در اولین جلسه کمیسیون کارگری شهرستان آق قلا ضمن تبریک روز جهانی کارو کارگر گفت: نگاه انسانی در حوزه روابط کارگر و کارفرما باید تقویت شود.

فرماندار شهرستان آق قلا حاکم شدن این نوع نگاه انسانی در حوزه روابط کار را منطبق با آموزه های دینی واسلامی دانست و افزود: تقویت انگیزه کارگران، افزایش راندمان تولید و ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی از جمله دیگر دستاوردهایی است که حاکمیت این نوع نگاه دینی می تواند در حوزه کار و تولیدرا به دنبال داشته باشد.

رئیس کمیسیون کارگری شهرستان آق قلا سپس با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت حمایت از تولید داخلی و لزوم مصرف کالاها و محصولات داخل (به ویژه توسط نهادهای عمومی و دولتی) افزود: لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی این است که پایه و اساس حرکت مطلوب چرخه تولید بر بهبود روابط میان کارگر و کارفرما استوار است.

نماینده عالی دولت در شهرستان آق قلا در پایان سخنان خود، تشکیل منظم ، مداوم و با دستور کارهای مشخص و راهبردی جلسات کمیسیون کارگری را ضروری دانست و افزود:از طریق این کمیسیون می توان بسیاری از مباحث و موضوعات حوزه کارو کارگری را مورد بررسی قرار داد.

 

نگاه انسانی در حوزه روابط کارگر و کارفرما باید تقویت شود

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 878
  • کد خبر : 8459