عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مشکلات آب شرب روستای کرنگ‌کفتر از توابع بخش لوه شهرستان بزودی مرتفع خواهد شد

معاون فرماندار گالیکش:

مشکلات آب شرب روستای کرنگ‌کفتر از توابع بخش لوه شهرستان بزودی مرتفع خواهد شد

مشکلات آب شرب روستای کرنگ‌کفتر از توابع بخش لوه شهرستان بزودی مرتفع خواهد شد

محمدرضا میرنیا معاون عمرانی فرماندار گالیکش در جلسه بررسی مشکلات آب شرب روستای کرنگ‌کفتر از توابع بخش لوه شهرستان گفت: در تلاش هستیم با پیگیری‌های اداره آب‌وفاضلاب شهرستان و همکاری دهیاری و شورا و اهالی روستا، بزودی مشکلات آب شرب روستای کرنگ‌کفتر از توابع بخش لوه مرتفع خواهد گردید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش، جلسه بررسی مشکلات آب شرب روستای کرنگ‌کفتر از توابع بخش لوه شهرستان ظهر سه‌شنبه (12مردادماه) باحضور محمدرضا میرنیا معاون عمرانی فرماندار گالیکش، کمال ابراهیمی بخشدار لوه، رئیس و اعضای دفتر نماینده مجلس در شهرستان گالیکش، براتی معاون آب‌وفاضلاب شهرستان، دهیار و جمعی از معتمدین در محل مسجد امام جعفر صادق(ع) این روستا برگزار شد.

معاون فرماندار گالیکش در این جلسه با تاکید بر مصرف بهینه آب شرب در شرایط فعلی افزود: باتوجه به مشکلات جدی آب شرب در سطح کشور و اهمیت صرفه‌جویی، استفاده از آب شرب جهت آبیاری اراضی باغی و باغچه‌ها در روستاها به هیچ عنوان پذیرفته نیست.

گفتنی است از آنجا که روستای کرنگ‌کفتر تحت پوشش اداده آب‌وفاضلاب شهرستان نمی‌باشد، دراین جلسه مقرر شد دهیاری و شورای اسلامی با همکاری اهالی روستا ضمن ارائه درخواست تحت پوشش قرار گرفتن، اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهند. از طرفی اداره آب‌وفاضلاب شهرستان نیز پیگیری‌های لازم را در این باره اتخاذ نموده و پس ازتحت پوشش قرار گرفتن نسبت به رفع مشکلات آب شرب این روستا اقدام خواهد نمود.

مشکلات آب شرب روستای کرنگ‌کفتر از توابع بخش لوه شهرستان بزودی مرتفع خواهد شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 236
  • کد خبر : 85173