عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بزرگداشت روز پزشک تکریم سلامت و آسایش است


بزرگداشت روز پزشک تکریم سلامت و آسایش است

بزرگداشت روز پزشک تکریم سلامت و آسایش است

فرماندار بندرگز گفت : بزرگداشت روز پزشک در اصل تکریم سلامت و آرام و آسایش است که در شرایط کرونا در کنار سایر اقشار و مسوولان برای پیشگیری و مبارزه با آن از هیچ کوششی در شهرستان دریغ نکردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز؛ "حسین احمدی" در مصاحبه خبری با گرامیداشت روز پزشک افزود : پزشکان به عنوان مدافعان سلامت ، رسالت و تعهد سنگینی در قبال جامعه دارند و در این راستا سلامتی خود را نیز در کف اخلاص گذاشته ‌اند.

وی اظهار کرد :نگرانی از وضعیت سلامت، همواره از نگرانی‌های عمده بشر بوده و خواهد بود و احساس نیاز مردم به حضور پزشكان در كنار خود را بیشتر می‌كند ، حضور ارزشمندی كه همیشه با همراهی و همدلی پزشكان وجود داشته و خواهد داشت.

این مقام مسوول با تبریک روز پزشک به همه پزشکان فرهیخته ، پیراپزشکان و خانواده بزرگ پزشکی کشور و شهرستان بندرگز و با ارج نهادن به ماه ها زحمات و تلاش شبانه روزی و ایثارگرانه این قشر در عرصه مقابله با ویروس کرونا و گرامیداشت یاد و خاطره پزشکان و کادر درمان فداکاری که در این راه جان خود را فدا نمودند، از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون همه پزشکان در انجام رسالت حرفه ای و ارائه خدمات شایسته و مورد رضایت خلق و خالق را مسالت داشت.


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 163
  • کد خبر : 85429