عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رفع معضل ترافیک شهر گنبدکاووس نیازمند کار کارشناسی است

معاون استاندار و فرماندارویژه

رفع معضل ترافیک شهر گنبدکاووس نیازمند کار کارشناسی است

رفع معضل ترافیک شهر گنبدکاووس نیازمند کار کارشناسی است

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: رفع معضل ترافیک نابهنجار گنبد به عنوان دومین شهر بزرگ استان گلستان نیازمند استفاده از نقطه نظرات مشاوران متخصص این حوزه است.
مهندس عبدالقدیر کریمی روز چهارشنبه در جلسه شورای ترافیک گنبدکاووس اظهار داشت: اصلاح گره‌ها و مشکلات ترافیکی و بهبود عبور و مرور شهری مطالبه و انتظار مهم مردم این شهرستان از متولیان است که باید مورد توجه و عمل قرار گیرد.
وی افزود: مشکلات ترافیکی گنبدکاووس باید با استفاده از نقطه نظرات کارشناسان و مشاوران متخصص این حوزه و مطابق با قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی رفع گردد ضمن اینکه مبنای تصمیمات شورای ترافیک شهرستان نیز نقطه نظرات فنی و کارشناسی که بهبود ترافیک و سلامت مردم را تامین کند، می‌باشد.
کریمی با قدردانی از تلاش‌های اعضای شورا و شهرداری گنبدکاووس برای اصلاح هندسی برخی نقاط حادثه خیز این شهر و بهبود عبور و مرور، اضافه کرد: برای رفع معضل پیچیده و نابهنجار ترافیک شهری باید بهترین تصمیم کارشناسی گرفته شود.
جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی گنبدکاووس نیز دراین جلسه گفت: اگرچه سطح تخلفات رانندگی مردم این شهر کم است اما هرج و مرج و بی انضباطی ترافیکی بالایی دارند و اصلاح آن مستلزم اصلاح هندسی برخی معابر، پایش و نصب دوربینهای ترافیکی و تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی و نیز مدیریت زمان چراغ‌های فرماندهی است.
سرهنگ مسعود بارانی از آمادگی کارشناسان راهنمایی و رانندگی جهت همکاری با مسوولان مدیریت شهری گنبدکاووس برای رفع مشکلات ترافیکی شهر خبر داد و افزود: احداث تقاطع غیر همسطح در میدان بسیج گنبدکاووس به سبب عبور و مرور تریلی‌های ترانزیت از این میدان و کاهش ترافیک و بهبود عبور و مرور آن ضروری است.
تصویری از ترافیک شهری گنبدکاووس
همچنین سرپرست شهرداری گنبدکاووس نیز دراین جلسه از تلاش برای رفع معضلات ترافیکی این شهر با استفاده از نقطه نظرات مشاوران متخصص خبر داد و گفت که در گام نخست شهرداری با هماهنگی و تصویب اعضای شورای اسلامی شهر و با اصلاح بودجه امسال مبلغ ۲۵ میلیارد ریال اعتبار برای بهبود عبور و مرور، پایش دوربین‌های ترافیکی و انجام مطالعات جامع ترافیک شهری مصوب کرد.
سیدعلی اصغر موسوی افزود: اصلاح هندسی برخی نقاط شهری بویژه بلوارهای امام رضا (ع) و سردار شهید سلیمانی در محدود میدان بسیج و بازگشایی خیابانی ۱۶ متری از زمین متعلق به مسکن فرهنگیان گنبدکاووس به سمت جاده کمربندی صیاد شیرازی از جمله اقدامات اخیر شهرداری در راستای بهبود عبور و مرور شهری انجام داده است


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 287
  • کد خبر : 85704