عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اولویت اول شهرستان پیشگیری از شیوع کرونا، رفع مشکلات معیشتی، کنترل بازار و ایجاد اشتغال است

فرماندار گالیکش در سومین جلسه شورای اداری شهرستان:

اولویت اول شهرستان پیشگیری از شیوع کرونا، رفع مشکلات معیشتی، کنترل بازار و ایجاد اشتغال است

اولویت اول شهرستان پیشگیری از شیوع کرونا، رفع مشکلات معیشتی، کنترل بازار و ایجاد اشتغال است

فرماندار گالیکش در سومین جلسه شورای اداری شهرستان گفت: بر اساس رویکرد دولت سیزدهم مهمترین اولویت مسئولین در شهرستان پیشگیری از شیوع کرونا، رفع مشکلات معیشتی مردم، کنترل بازار و ایجاد اشتغال است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش، احمد تجری‌مفرد فرماندار شهرستان صبح چهارشنبه (۳۱شهریورماه) در سومین جلسه شورای اداری شهرستان که با حضور نماینده مردم شرق استان در مجلس، امام جمعه گالیکش، معاون عمرانی فرماندار، بخشداران، فرماندهان انتظامی و سپاه، اعضای شورای تامین و اداری شهرستان در محل سالن اجتماعات کانون شهید محمد باقر خسروی گالیکش برگزار شد، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و نیز تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی اظهار کرد: با توجه به وضعیت کنونی کشور و قرار گرفتن در جنگ اقتصادی با ابر قدرت‌ها، بهترین نقشه راه برای مقابله با این مشکلات بهره‌گیری از شیوه‌ها و درس‌های دوران دفاع مقدس در امور کاری خواهد بود.

فرماندار گالیکش با اشاره به روند مطلوب واکسیناسیون در سطح شهرستان افزود: خوشبختانه با تلاش عوامل بهداشت و درمان و همکاری دستگاه‌های اجرایی، وضعیت کرونا در این شهرستان روند کاهشی داشته و لذا امیدواریم در صورت تداوم این فعالیت‌ها به زودی شاهد برقراری وضعیت عادی و سفید در گالیکش باشیم.

احمد تجری مفرد در ادامه با اشاره به فرارسیدن فصل پاییز و احتمال بروز حوادث مختلف در شهرستان خاطرنشان کرد: بخشداری‌ها، شهرداری‌ها و تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان آمادگی کامل را درخصوص مدیریت بحران داشته و نسبت به رفع مشکلات موجود در این حوزه اقدامات لازم را در اسرع وقت عملیاتی نمایند.

نماینده عالی دولت در شهرستان گالیکش ادامه داد: طرح ملی مسکن جوانان که توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سطح شهرها و روستاهای شهرستان در حال اجرا می‌باشد، فرصت بسیار مناسبی در جهت تامین مسکن جوانان و همچنین تشکیل خانواده برای آنها خواهد بود.

وی در ادامه ضمن تاکید بر تکریم ارباب رجوع در ادارات و بانک‌ها خاطرنشان ساخت: اخلاق مداری و احترام به مراجعه کنندگان در در ادارات شهرستان باید به عنوان یک اصل نهادینه شده و در مواجهه با مردم با سعه صدر و روی گشاده رفتار نمایند.

تجری‌مفرد اتمام پروژه احداث بیمارستان گالیکش را از اولویت‌های اساسی و مهم دولت در شهرستان برشمرد و تصریح کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و بهره‌گیری از جایگاه ایشان در کمیسیون بهداشت و درمان، اعتباری بالغ بر یکصد میلیارد تومان جهت تکمیل و تجهیز پروژه بیمارستان گالیکش در نظر گرفته شده است، لذا امیدواریم با تلاش و همکاری پیمانکار جدید به زودی شاهد اتمام این طرح مهم در شهرستان باشیم.

وی در ادامه ضمن تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید اضافه کرد: تمامی دستگاه‌ها، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و پلیس راهور همکاری لازم را در خصوص بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید با آموزش و پرورش و مدارس شهرها و روستاهای شهرستان داشته باشند.

فرماندار گالیکش همچنین بر حضور به موقع مسئولین مدیران و کارکنان ادارات در محل کار و در خصوص تسریع در مکاتبات با فرمانداری تاکید نمود.

تجری مفرد در پایان از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ویژه روستایی از مبلغ ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان با سود ۴ درصد توسط بانک‌های شهرستان خبر داد و بر همکاری بانک‌ها با متقاضیان تاکید کرد.


اولویت اول شهرستان پیشگیری از شیوع کرونا، رفع مشکلات معیشتی، کنترل بازار و ایجاد اشتغال است

 

اولویت اول شهرستان پیشگیری از شیوع کرونا، رفع مشکلات معیشتی، کنترل بازار و ایجاد اشتغال است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 187
  • کد خبر : 86162