عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پایداری نظام جمهوری اسلامی در گرو حفظ وحدت در بین آحاد جامعه است

فرماندار گالیکش در جلسه ستاد شئون فرهنگی شهرستان:

پایداری نظام جمهوری اسلامی در گرو حفظ وحدت در بین آحاد جامعه است

پایداری نظام جمهوری اسلامی در گرو حفظ وحدت در بین آحاد جامعه است

فرماندار گالیکش در جلسه ستاد شئون فرهنگی شهرستان با محوریت بزرگداشت هفته وحدت گفت: پایداری و دوام نظام جمهوری اسلامی در گرو حفظ و ثبات وحدت در بین آحاد جامعه است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش، احمد تجری‌مفرد فرماندار شهرستان صبح پنجشنبه (۲۲مهرماه) در جلسه ستاد شئون فرهنگی شهرستان که با محوریت بزرگداشت هفته وحدت و با حضور حجت الاسلام والمسلمین دلبری امام‌جمعه گالیکش، میرنیا معاون عمرانی فرماندار، حجت‌الاسلام والمسلمین طالبی رئیس تبلیغات اسلامی و دبیر ستاد و سایر اعضاء در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان قسم خورده اسلام لحظه به لحظه به دنبال ایجاد تفرقه و شکاف در بین مسلمانان شیعه و سنی هستند و تحرکات اخیر در منطقه نظیر جنگ داخلی افغانستان، مناقشات آذربایجان و ترکیه بیانگر همین موضوع است.

فرماندار گالیکش افزود: در این برهه حساس نقش روحانیت شیعه و سنی در جهت تنویر افکار عمومی و درجهت روشنگری در خصوص مسائل سیاسی و امنیتی نظام در سطح جامعه و در بین مردم بسیار اثرگذار و مهم است.

احمد تجری‌مفرد در ادامه هفته وحدت را از مهمترین رویدادهای مذهبی، تاریخی، فرهنگی و اجتماعی در جهان اسلام بویژه ایران اسلامی برشمرد و خاطر نشان ساخت: هفته وحدت عامل انسجام دوام و مودت هرچه بیشتر در بین مسلمانان است، لذا باید در این هفته با برنامه‌ریزی و پایه‌ریزی برنامه‌های مناسب، نسبت به برگزاری و بزرگداشت مقام شامخ رسول خدا حضرت محمد(ص) با محوریت و مشارکت همه اقوام و مذاهب شهرستان اقدامات در خور توجهی انجام گیرد.

گفتنی است در پایان این جلسه مقرر شد شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی و دهیاری‌ها با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران شهرستان نسبت به آذین بندی و زیباسازی معابر و سیمای شهری و روستایی در هفته وحدت اقدامات لازم را به عمل آورند.

 

پایداری نظام جمهوری اسلامی در گرو حفظ وحدت در بین آحاد جامعه است

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 163
  • کد خبر : 86628