عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همایش استانی پیوند در شهرستان آزادشهر برگزار شد

با حضور فرماندار آزادشهر :

همایش استانی پیوند در شهرستان آزادشهر برگزار شد

همایش استانی پیوند در شهرستان آزادشهر برگزار شد

بمناسبت گرامیداشت هفته پیوند همایش استانی پیوند با حضور فرماندار آزادشهر در سالن همایش های دانشگاه آزاداسلامی واحد این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ، حمیدرضا ملک حسینی فرماندار آزادشهر در این مراسم گفت: هدف از تشکیل انجمن اولیا در مدارس پیوند اولیا با مدارس و همکاری دو طرفه در تربیت دانش آموزان و مسایل آموزشی آنهاست و پیوند اولیا و مربیان یعنی پیوند افکار و اندیشه هاست ما در تعلیم و تربیت با موجود پیچید ه ای سر و کار داریم که لحظه به لحظه ی آنها با هم متفاوت است با موجودی سر و کار داریم که از اطرافیان و محیط تاثیرگذار است پس باید برای هر لحظه ی آن برنامه ریزی داشته باشیم.

 احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در این همایش با اشاره به نقش مشارکت اولیا در امور مدارس گفت: موفقیت مدارس در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش مرهون ارتباط مستمر اولیا با مدرسه می باشد و در هر فعالیتی اولیا پای کار باشند امورات مدرسه به نحو احسن پیش می رود.

وی در ادامه به آموزش مجازی در ایام همه گیری ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: مدارس با کمک خانواده در این مدت توانستند خلأ آموزش حضوری را از طریق آموزش مجازی تا حدودی جبران کنند و در صورت بازگشایی مدارس در آبانماه سالجاری با اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا همکاری همه نهادها بویژه خانواده در این راستا بسیار مؤثر می باشد. وی از اولیای دانش آموزان خواست تا همواره با مدرسه ارتباط نزدیک و تنگاتنگ داشته باشند.

در ابتدای جلسه هم قربانعلی بذرافشان مدیر آموزش و پرورش آزادشهر ضمن خیر مقدم گویی به مدعوین، کسب دهها افتخار و رتبه برتر کشوری و استانی آموزش و پرورش این شهرستان را محصول همکاری خانه با مدرسه عنوان کرد. وی از افزایش 40درصدی مشارکت اولیا در امور مدارس این شهرستان در سال تحصیلی گذشته خبر داد و گفت: به همت اولیای نیکوکار در سال تحصیلی گذشته بیش از 200میلیون تومان لوازم التحریر و گوشی هوشمند تهیه وبه دانش آموزان نیازمند اهدا شد. بذرافشان همچنین از اهدای ماسک، مواد ضدعفونی و دستکش بهداشتی توسط خیرین فرهنگی و اولیای دانش آموزان در ایام کرونا برای خانواده های بی بضاعت خبر داد.

این مراسم با اجرای گروه سرود دانش اموزی و قرائت پیام سرپرست وزارت آموزش و پرورش بمناسبت هفته پیوند و اجرای دکلمه بمناسبت هفته وحدت توسط دانش اموزان همراه بود.

در پایان از اعضای شورای انجمن اولیای استان و کارشناسان انجمن اولیای ادارات شهرستانها با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

 

همایش استانی پیوند در شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

همایش استانی پیوند در شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

همایش استانی پیوند در شهرستان آزادشهر برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 203
  • کد خبر : 86671