عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ترکمن برگزار شد


جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ترکمن برگزار شد

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ترکمن برگزار شد

 جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ترکمن با موضوع مسکن و آموزش جوانان با حضور فرماندار و سایر اعضا صبح امروز شنبه ۳۰ آبان در محل فرمانداری برگزار شد.
 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ سیدصادق شیرنگی فرماندار ضمن گرامیداشت هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج مستضعفان اظهار کرد: هفته بسیج فرصتی برای بزرگداشت غیور مردان و زنانی است که برای عزت ایران اسلامی از جان خود گذشتند و از این مرز و بوم دفاع کردند. این نهاد مقدس که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفت در طول هشت سال دفاع مقدس به میدان آمد و دستاوردهای نظام و انقلاب دفاع کرد بعد از جنگ نیز در حوزه عمرانی و محرومیت زدایی شاهده خدمت‌رسانی این قشر ارزشمند به مردم بودیم.
وی افزود: بسیج نماد وحدت و همگرایی است که نتایج اقدامات آن را علاوه بر کشور، در منطقه نیز مشاهده می‌کنیم و خدمات بسیج بر کسی پوشیده نیست.
شیرنگی تصریح کرد: جوانان بخش مهمی از جامعه را تشکیل می‌دهند و آینده کشور به دست آنان است و بار اصلی توسعه را آنها به دوش می‌کشند لذا تمامی دستگاه‌های اجرایی کشور استان و شهرستان بایستی از تمامی ظرفیت های خود در جهت رشد و تعالی این قشر و رفع مسائل و مشکلات آن ها کمک کنند تا این نسل بتواند با خیال راحت آینده کشور را برنامه ریزی و فعالیت کنند.
فرماندار گفت: جوانان در مسیر رشد و تعالی با مشکلاتی مواجه هستند که یکی از این معضلات در جامعه امروز مسئله مسکن است. وی تاکید کرد بخش اقتصادی اشتغال و مسکن با دادن تسهیلات و فراهم کردن امکانات در جهت استقلال جوانان کمک کنند.
وی با اشاره به موضوع طرح نهضت ملی مسکن اظهار کرد: با توجه به این که امروز یکی از دغدغه های جوانان ما مسکن است، دولت طرح خوبی را آغاز کرد که فرصتی مناسب در جهت تامین مسکن جوانان است و  در خصوص اطلاع رسانی این طرح به جوانان از سوی دستگاه های اجرایی مرتبط تاکید کرد.

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ترکمن برگزار شد

 

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ترکمن برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .