عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ترکمن


برگزاری جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ترکمن

برگزاری جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ترکمن

 جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ترکمن صبح امروز با حضور شیرنگی معاون فرماندار و سایر اعضای ستاد در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ شیرنگی معاون فرماندار با اشاره به اهمیت دوره جوانی گفت: همه دوران زندگی مهم است ولی دوره نوجوانی و جوانی بخاطر ویژگی های خاص و حساسیت و نقش مهمی که در شکل گیری شخصیت و زندگی انسان ایفا می کند نسبت به سایر دوران ها مهم تر است.

وی  با اشاره به هدف از تشکیل ستاد ساماندهی امور جوانان گفت: هدف از تشکیل این ستاد در درجه اول کشف استعدادها و ظرفیت های و پتانسیل های این سرمایه های عظیم جامعه  و سپس توانمندسازی این نسل برای آماده کردن و تحویل جامعه به آن هاست تا رونق و توسعه کشور تضمین شود.

شیرنگی تصریح کرد: با توجه به نقش شگرفی که این قشر ایفا می کند برنامه ریزی های لازم باید صورت گیرد و تمهیدات لازم در دستور کار قرار گیرد تا بتوانیم جامعه ا و آینده جامعه را بسازیم.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت نهاد خانواده گفت:خانواده نهاد مقدسی است که پایه های یک جامعه سالم روی این نهاد استوار است. اگر این نهاد آسیب ببیند قطعا جامعه با مشکلات فراوانی روبرو خواهد شد.

وی افزود: باید برای تمام شئون زندگی جوانان و از همه مهمتر برای اشتغال جوانان برنامه ریزی کنیم  و شرایط را برای پویایی این نسل آماده کنیم تا آینده کشورمان تضمین شود.

برگزاری جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ترکمن

 

برگزاری جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ترکمن

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .