عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری چهارمین جلسه کارگروه صنعت نوغانداری و هنر ابریشم بافی


برگزاری چهارمین جلسه کارگروه صنعت نوغانداری و هنر ابریشم بافی

 برگزاری چهارمین جلسه کارگروه صنعت نوغانداری و هنر ابریشم بافی
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامیان چهارمین جلسه کارگروه صنعت نوغانداری و هنر ابریشم بافی شهرستان رامیان با حضور صادقلو فرماندار ، رئیس و اعضای شورای شهر، شهردار ، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامیان و رئیس میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان رامیان در محل دفتر شهرداری رامیان تشکیل گردید.
 صادقلو فرماندار در این جلسه اظهار داشتند؛ شهرستان رامیان در حوزه‌های فرهنگی به ویژه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ظرفیت‌های بسیار مهمی دارد که توجه و بهره مندی از آنها می‌تواند زمینه های توسعه پایدار اقتصادی و فرهنگی شهرستان را فراهم بکند.
وی در ادامه جلسه گفت: ثبت شهر ملی ابریشم یکی از موضوعات دارای اهمیت در حوزه‌های صنایع دستی برای استان و شهرستان رامیان است و قطعا شهر ملی شدن رامیان درموضوع ابریشم بافی اثرات فرامنطقه ایی در حوزه های اقتصادی فرهنگی و اجتماعی خواهد داشت.
وی ادامه داد:  سال گذشته تلاش و پیگیری های بسیار زیادی صورت گرفت تا شهر ابریشم به ثبت برسد، که این اتفاق رقم نخورد، اما پیگیری ها موجب شد تا پرونده شهرستان رامیان مشروط شده و دوباره در سال جاری در شورای ثبت شهرها و روستاهای ملی مطرح شود.
با توجه به همتی که در شهرستان رامیان شکل گرفته است امیدواریم با همکاری و هماهنگی مسئولان شهرستانی و ایجاد زیرساخت‌های لازم و طرح دوباره این پرونده بتوانیم رامیان را به عنوان شهر ملی ابریشم به ثبت برسانیم.
در پایان هریک از اعضای کارگروه،نقطه نظرات خودرا ارائه نمودند وتصمیماتی درجهت تسریع و تحقق این موضوع اتخاذ گردید.

ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 183
  • کد خبر : 88251