عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بانوان گنبدی رونق مشاغل خانگی، صنایع دستی و کشاورزی را خواستار شدند


بانوان گنبدی رونق مشاغل خانگی، صنایع دستی و کشاورزی را خواستار شدند

بانوان گنبدی رونق مشاغل خانگی، صنایع دستی و کشاورزی را خواستار شدند

شماری از بانوان فرهیخته و برجسته گنبدکاووس در نشست صمیمانه با فرماندار ضمن تاکید بر توجه بیشتر مسوولان به حفظ و ارتقای جایگاه این قشر، استفاده از بانوان در پست‌های مدیریتی، توسعه آموزش مهارت‌های زندگی و رونق بیشتر مشاغل خانگی، صنایع دستی و بخش کشاورزی را خواستار شدند.
معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس  در این نشست یکی مهمترین راهکارهای موفقیت بانوان را الگو قرار دادن حضرت فاطمه الزهرا(س) در زندگی دانست و گفت: این بانوی بزرگوار بهترین الگو در ولایتمداری و تربیت فرزندان است.
مهدی دهرویه افزود: امام خمینی(ره) زمانی که سال ۴۲ فرمودند سربازان انقلاب در گهواره هستند مطمئن بودند که شیرزنانی در ایران اسلامی زندگی می‌کنند که با الگوگیری از حضرت زهرا(س) فرزندان برومندی برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی تربیت خواهند کرد.
وی اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب جایگاه ویژه‌ای برای نقش زنان قائل شدند چرا که دشمنان این قشر را به عنوان تاثیرگذارترین افراد در حفظ بنیان خانواده‌ها، هدف دسیسه‌های خود قرار داده‌اند.
فرماندار گنبدکاووس گفت: تلاش دشمنان کمرنگ کردن نقش بانوان در خانواده است لذا این قشر باید در مرحله نخست هوشیاری خود را نسبت به دسیسه‌ها بیشتر کنند تا در مرحله بعدی بتوانند به موقع با هوشیارسازی فرزندان خود مانع تاثیرگذاری تهاجم فرهنگی دشمنان شوند.  
دهرویه بر توجه به بومی‌سازی مصادیق الگوسازی زن مسلمان ایرانی و همچنین فعالسازی هیات‌های اندیشه ورزان به معنای واقعی با همکاری بانوان فرهیخته تاکید کرد و از بانوان شهرستان خواست در حوزه کاری خود مطالبه‌گر باشند و قواعد ورود به کار سیستمی و مطالبه‌گری را یاد یگیرند.
وی از انجمن‌های مردم نهاد فعال گنبدکاووس خواست در شناسایی دلایل افزایش آسیب‌های اجتماعی مانند طلاق و راهکارهای مقابله با آن با مسوولان متولی این حوزه همکاری بیشتری کنند.
فرماندار گنبدکاووس، بانوان را اصلی‌ترین مدیران در حوزه تربیت و پرورش فرزندان در کانون خانواده دانست و گفت: تفاوتی میان بانوان و آقایان وجود ندارد و ظرفیت‌ها بررسی و بر اساس توانمندی جایگاه‌های مدیریتی تعیین می‌شود.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 170
  • کد خبر : 89129