عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همزمان با ایام دهه فجر از بانوان شاغل و فعال گنبدکاووس تجلیل شد

معاون استاندار و فرماندارویژه

همزمان با ایام دهه فجر از بانوان شاغل و فعال گنبدکاووس تجلیل شد

همزمان با ایام دهه فجر از بانوان شاغل و فعال گنبدکاووس تجلیل شد

معاون استاندار وفرماندار ویژه گنبدکاووس با تاکید بر شناسایی بانوان نخبه و شاخص گفت: استفاده از ظرفیت بانوان در دستگاه‌های اجرایی در دستورکار استاندار گلستان و فرمانداران قرار دارد.
به گزارش روابط عمومی مهدی دهرویه روز چهارشنبه در گردهمایی تجلیل از بانوان شاغل شاخص در دستگاه‌های اجرایی گنبدکاووس با اشاره به حضور فعال بانوان در پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی افزود: بر اساس اسناد و مدارک موجود قبل از اسلام هم در ایران زنان نقش و جایگاه بالایی داشتند و با آمدن دین مبین اسلام، نقش‌های جدیدی با الگوگیری از حضرت فاطمه الزهرا(س) برایشان ترسیم شد.
وی با اشاره به هدف‌گذاری دشمن بر روی تغییر نقش زنان در جریان اغتشاشات اخیر گفت: دشمن با ترسیم مسیرهای انحرافی تمرکز خود را بر تنزل نقش بانوان در خانواده و نظام اجتماعی قرار داد اما در نهایت با توجه به ریشه‌های عمیق انقلاب در رسیدن به خواسته‌اش موفق نبود.
وی با تاکید بر اینکه بانوان نباید منتظر تعیین مسیر و برنامه از سوی دیگران برای خود باشند، از بانوان خواست بر اساس توان، تجربه و سواد با تشکیل حلقه‌های فعالان اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و اقتصادی در مسیر و مطالبه‌گری تلاش کنند.
وی تصریح کرد: زنان و دختران جامعه اسلامی با حفظ جایگاه والای خود، حضوری فعال در اجتماع دارند و باید این حضور فعال را همواره یادآور شوند و فعالیت خود را بر اساس کار تشکیلاتی پیگیری کنند تا بتوانند با ورود کارشناسی به مسائل، پیگیری امور را در مسیر درست انجام دهند.
فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به ضرورت مطالبه‌گری از بانوان گنبدی خواست با تشکیل گروه‌های کارشناسی در حوزه‌های مختلف دلایل توسعه نیافتگی استان از جمله  شهرستان را بررسی و نتیجه آن را برای کمک به بهبود شرایط اعلام کنند.
وی ضعف در کسب درآمد روستاییان را از دیگر مشکلات گلستان دانست، گفت: برای تقویت اشتغال روستامحور در بخش‌های مختلف گردشگری و حرفه‌های مربوط به صنایع دستی نیاز به همراهی بیشتر بانوان است.
بخشی از بانوان حاضر در نشست هم به بیان دغدغه‌ها و مشکلات خود در مسائل مختلف استان و شهرستان پرداختند
در این مراسم که به همت امور بانوان و خانواده فرمانداری ویژه و کمیته بانوان دهه فجر با حضور رضا اصالتی معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی برگزار شد از بانوان فعال در ادارات تجلیل شد

همزمان با ایام دهه فجر از بانوان شاغل و فعال گنبدکاووس تجلیل شد

همزمان با ایام دهه فجر از بانوان شاغل و فعال گنبدکاووس تجلیل شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 88
  • کد خبر : 99325