عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مهمترین ثمره مشارکت بانوان در عرصه‌های مختلف جامعه، کاهش آسیب‌های اجتماعی است

فرماندار گالیکش در نشست با اعضای انجمن زنان نواندیش:

مهمترین ثمره مشارکت بانوان در عرصه‌های مختلف جامعه، کاهش آسیب‌های اجتماعی است

مهمترین ثمره مشارکت بانوان در عرصه‌های مختلف جامعه، کاهش آسیب‌های اجتماعی است

فرماندار گالیکش در نشست با اعضای انجمن زنان نواندیش شهرستان گفت: مهمترین ثمره و پیامد مشارکت و همراهی بانوان در عرصه‌های مختلف جامعه، کاهش آسیب‌های اجتماعی و چالش‌های اخلاقی در بین مردم است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش، علی جوان فرماندار شهرستان در این نشست که ظهر یکشنبه (۱۰بهمن‌ماه) در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، با بیان اینکه نگاه دولت مردمی سیزدهم به حوزه زنان، ارتقاء جایگاه بانوان در ابعاد مختلف جامعه است، اظهار کرد: توسعه پایدار و تحقق عدالت اجتماعی در جامعه در گرو نگاه ویژه و حمایتی به قشر زنان بعنوان نیمی از جمعیت جامعه خواهد بود.

علی جوان افزود: زنان نقش انکار ناپذیری در فرهنگ سازی و پیشبرد اهداف جامعه دارند، لذا همراهی و مشارکت بانوان شهرستان در بسیاری از امور اجتماعی و اقتصادی از قبیل اشتغال‌زایی، کارآفرینی، آموزش و توانمندسازی نتایج مثبت و قابل تاملی را در پی خواهد داشت.

فرماندار گالیکش در پایان خاطرنشان کرد: شهرستان گالیکش به لحاظ نیروی انسانی دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی در حوزه زنان و بانوان است که از استعدادهای بالقوه‌ای در زمینه‌های مختلف برخوردارند، لذا امیدواریم با مشارکت و حضور فعال و بیش از پیش آنها در مسائل مختلف شهرستان، شاهد تحولات اساسی در این حوزه باشیم.

مهمترین ثمره مشارکت بانوان در عرصه‌های مختلف جامعه، کاهش آسیب‌های اجتماعی است

 

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 236
  • کد خبر : 89236