عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرماندار و مسئولان شهرستان بندرگز با نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرگز دیدار کردند


فرماندار و مسئولان شهرستان بندرگز با نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرگز دیدار کردند

فرماندار و مسئولان شهرستان بندرگز با نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرگز دیدار کردند

 به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر، فرماندار و مسئولان اجرایی شهرستان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرگز دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز؛ "حسن پور" سرپرست فرمانداری بندرگز در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت ایام پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی انقلابی بی بدیل بود که مردم آگاهانه آن را به وجود آورده و آگاهانه از آن حفاظت و حراست می کنند.

وی اظهار داشت: از برنامه های متنوعی که برای این ایام تدارک دیده شده است میتوان به افتتاح متمرکز پروژه های شهرستان ، جشن های پیروزی انقلاب با محوریت مساجد ، مسابقات ورزشی و تجلیل از قهرمانان ، نمایشگاه های هنری و صنایع دستی ، میز خدمت و کاروان سلامت و جشنواره های مختلف اشاره کرد.

رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان گفت: تبیین انقلاب اسلامی ، خدمت رسانی به مردم و مشارکت اقشار مختلف از جمله رویکرد های دیده شده در برنامه های دهه فجر بوده است.

"حسن پور " با اشاره به شرایط کرونایی شهرستان گفت: تمامی برنامه ها و جشن ها با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و با حضور نماینده مرکز بهداشت به عنوان ناظر انجام خواهد شد.

"حجت الاسلام حسینی" امام جمعه بندرگز نیز در این دیدار با خوش آمد گویی و تبریک ایام دهه مبارک فجر گفت: دهه فجر یادآور ایثارگری ها و رشادت های کسانی است که جان خود را برای شکوفایی و رشد نهال نوپای انقلاب نثار کردند تا امروز تبدیل به درختی مثمر شود که ثمره آن وحدت کلمه ، اقتدار و سربلندی نظام اسلامی است.

 وی بیان داشت: دهه فجر فرصتی است برای تبیین و تشریح انقلاب اسلامی و بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که باید از آن به درستی استفاده کرد.

فرماندار و مسئولان شهرستان بندرگز با نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرگز دیدار کردند


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 237
  • کد خبر : 89328