عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرماندار گنبد: جامعه به کار و تلاش جهادی مدیران نیاز دارد


فرماندار گنبد: جامعه به کار و تلاش جهادی مدیران نیاز دارد

فرماندار گنبد: جامعه به کار و تلاش جهادی مدیران نیاز دارد

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با تاکید بر ضرورت تلاش جهادی مدیران برای رفع مسائل و مشکلات مردم گفت: امروز جامعه به گفتار درمانی مدیران نیاز ندارد بلکه آنچه که بیش از دیگر مسائل حایز اهمیت است عمل درمانی و کار جهادی است.
مهدی دهرویه در آیین عطرافشانی گلزار شهدا و تجدید میثاق مدیران گنبدی با آرمان‌های این عزیزان والامقام به‌مناسبت دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی، اظهارداشت: کار و تلاش جهادی باید اولویت نخست مسوولان باشد و در این راه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و مکتب او را الگوی خود قرار دهیم.
وی بابیان اینکه امروز ایران اسلامی هرچه دارد به برکت خون شهیدان است، افزود: مدیران نباید فقط نام انقلابی بودن را یدک بکشند بلکه باید در عمل انقلابی‌گری خود را با کار و تلاش جهادی و خدمت صادقانه به مردم و رفع مشکلات آنها نشان دهند در غیر این صورت از راه شهیدان فاصله گرفتیم.
دهرویه با برشمردن برخی ویژگی‌های شهید سلیمانی اضافه کرد: ولایتمداری، بصیرت و تفکر ژرف داشتن نسبت به اصول و آرمان‌های نظام اسلامی، عقلانیت، معنویت و انس با قرآن و عترت داشتن و رعایت انصاف و عدالت از ویژگی‌های ممتاز این سردار بزرگ سپاه اسلام و مکتب وی است.
سرپرست فرمانداری ویژه گنبدکاووس ادامه داد: ما مدیران باید این ویژگی‌ها را مدنظر قرار داده و الگوی خود برای دفاع از آرمان‌های انقلاب، شهیدان و امام راحل در برابر توطئه‌های دشمنان و خدمت بیشتر به مردم قرار دهیم.
وی ادامه داد: اگر مدیران این ویژگی‌ها شهید سلیمانی و مکتب او را مدنظر داشته باشند و با برنامه‌ریزی اصولی و رعایت عدالت و انصاف در مواجهه شدن با مسائل و مشکلات و افراد، برای رسیدن به هدف که همان خدمت صادقانه به مردم می‌باشد، تلاش کنند، بسیاری از مشکلات جامعه رفع می‌شود.
در این مراسم که در گلزار شهیدان امامزاده یحیی بن زید(ع) گنبدکاووس برگزار شد، علاوه بر حضور امام جمعه، مدیران ادارات و نهادها، فرماندهان و پرسنل نظامی و انتظامی این شهرستان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان حضور داشت.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 225
  • کد خبر : 89423